Informacje i formalności związane z nadaniem nazw ulic i numerami domów

14.10.2016, Kategoria: Aktualności

W związku z wprowadzeniem ulic na terenie wsi Nawojowa nastąpiło przemeldowanie osób z urzędu pod nowy adres. Zaświadczenia o nowym adresie są do pobrania na wniosek zainteresowanych osób w Urzędzie Gminy Nawojowa – pok. Nr 31. W związku z powyższym nie ma obowiązku wymiany dowodu osobistego. Dowód osobisty zachowuje ważność pomimo zmiany adresy zamieszkania.

Należy również:

1) Wymienić prawo jazdy i dowód rejestracyjny pojazdu w Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 33.

2) Wykonać i zamieścić we własnym zakresie tabliczki na dom lub ogrodzenie, w formie rekomendowanej w Zarządzeniu  Nr 0050.129.2016 Wójta Gminy Nawojowa z dnia 10 października 2016 r., w sprawie określenia wzoru tablic z nazwami ulic i numerami porządkowymi w Gminie Nawojowa (zamieszczone na bip.malopolska.pl/ugnawojowa).

3) Mieszkańcy sami musza na bieżąco zaktualizować dane w:

● bankach,

● CEIDG – działalność gospodarcza,

● u operatorów telekomunikacyjnych i telewizji cyfrowej ,

● KRUS,

● KRS (osoby prawne),

● Urzędzie Skarbowym,

● Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.

4) Zestawienie nowych adresów jest wysyłane z urzędu do:

● Zakładu Energetycznego,

● Gazowni,

● Spółki Sądeckie Wodociągi,

● Urzędu Statystycznego,

● Starostwa Powiatowego (Ewidencja gruntów i budynków),

● Szkoły Podstawowej w Nawojowej,

● Publicznego Gimnazjum w Nawojowej,

● Gminnego Przedszkola Publicznego w Nawojowej,

● Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nawojowej,

● Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nawojowej,

● Urzędu Pocztowego w Nawojowej.

Zrodlo: Ewelina Batko
Autor: nawojowa
Data: 14.10.2016