Nawojowa, dnia 24.12.2013 r.
IRB.271.21.2013
Dotyczy: Przetargu nieograniczonego pn. „Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nawojowa oraz Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa – wieś Nawojowa”.
1. Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907z późniejszymi zmianami) Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia, że:
- w przedmiotowym postępowaniu przetargowym za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta nr 1 złożona przez Konsorcjum tj. Lider konsorcjum: MC kwadrat – studio projektowe, Magdalena Czechowska, ul. Włoska 6/60 30-638 Kraków oraz Partner konsorcjum: GrafIT, Urszula Jamroży Kowalska, ul. Emaus 35F, 30- Kraków
Uzasadnienie:
Oferta złożona przez w/w Oferenta, uznana za ważną, otrzymała maksymalną liczbę punktów w oparciu o ustalone kryterium (100 pkt) i zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający ją wybrał jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- w prowadzonym postępowaniu przetragowym zostały złożone następujące oferty:
Nr oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Liczba pkt w kryterium cena |
Razem liczba pkt |
1 |
Lider konsorcjum: MC kwadrat – studio projektowe, Magdalena Czechowska ul. Włoska 6/60 30-638 Kraków Partner: GrafIT Urszula Jamroży Kowalska ul. Emaus 35F 30-213 Kraków |
100 |
100 |
2 |
MGGP S.A. ul. Kaczkowskiego 6 33-100 Tarnów |
56,33 |
56,33 |
3 |
Instytut Rozwoju Miast ul. Cieszyńska 2 30-015 Kraków |
87,42 |
87,42 |
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia, że podpisanie umowy z wyłonionym Wykonawcą będzie możliwe po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.
Nawojowa, dnia 03.12.2013 r.
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: „Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nawojowa oraz Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa – wieś Nawojowa”.
Działając na podstawie art. 38 ust 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907) w odpowiedzi na zapytanie:
Zwracamy się o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w ww. postępowaniu i udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania:
1) Prosimy o podanie powierzchni zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
2) Czy podkłady mapowe w skali 1:1000 zostaną przekazane przez Zamawiającego w wersji wektorowej?
Zamawiający informuje, że:
Ad 1. Powierzchnia projektowanej zmiany MPZP wynosi około 22 ha.
Ad2. Zamawiający posiada podkłady mapowe do przekazania w wersji „papierowej”
Otrzymują:
1. Oferenci, którzy otrzymali materiały SIWZ wg wykazu w aktach sprawy
2. A/a.
Do Wiadomości:
1. Strona internetowa: www.nawojowa.sacz.pl
Nawojowa, dnia 03.12.2013 r.
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: „Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nawojowa oraz Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa – wieś Nawojowa”.
Działając na podstawie art. 38 ust 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907) w odpowiedzi na zapytanie:
Czy zapis w umowie: ,,Zakres rzeczowy zamówienia publicznego obejmuje w szczególności: (…)
5) prace planistyczne w tym:
-prace o charakterze proceduralnym – redakcja ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, pism, wniosków, zawiadomień (wraz z rozdzielnikiem) i innych koniecznych;” – obejmuje również obciążenie wykonawcy kosztami związanymi z zamieszczeniem ogłoszeń w prasie?
Zamawiający informuje, że:
Zakres rzeczowy zamówienia publicznego obejmuje również koszty zamieszczania ogłoszeń w prasie.
Otrzymują:
1. Oferenci, którzy otrzymali materiały SIWZ wg wykazu w aktach sprawy
2. A/a.
Do Wiadomości:
Strona internetowa: www.nawojowa.sacz.pl
Nawojowa: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nawojowa oraz Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa - wieś Nawojowa
Numer ogłoszenia: 256349 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Nawojowa , 313 313, 33-335 Nawojowa, woj. małopolskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nawojowa oraz Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa - wieś Nawojowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I. Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nawojowa dla całej gminy. Podstawa opracowania zmiany studium: Uchwała Nr XXXIX/312/13 Rady Gminy Nawojowa z dnia 4 listopada 2013 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nawojowa na obszarze gminy Nawojowa. Granice opracowania zmiany studium określa załącznik graficzny do uchwały o przystąpieniu do sporządzenia zmiany. Obecnie obowiązujące Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nawojowa uchwalone zostało Uchwałą Nr XIV/88/99 Rady Gminy Nawojowa z dnia 16 grudnia 1999r. Rysunek studium wykonany jest na mapie w skali 1:10000. Powierzchnia terenu objęta zmianą studium obejmuje obszar całej gminy o powierzchni 51,13 km2, a objęte nim tereny mają być przeznaczone między innymi pod zabudowę zgodnie ze złożonymi wnioskami, wchodzącymi w skład materiałów do zmiany studium. Zmieniane studium winno określić nowe uwarunkowania i kierunki zagospodarowania przestrzennego całej gminy Nawojowa z wykorzystaniem ustaleń studium obowiązującego i uwzględnieniem jego nadal aktualnych ustaleń oraz złożonych wniosków. Zakres rzeczowy zamówienia publicznego obejmuje w szczególności: 1 opracowanie projektu zmiany Studium zgodnie z obowiązującymi przepisami 2 opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, 3 opracowanie ekofizjograficzne; 4 wszelkie pozostałe opracowania i dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami; 5 prace planistyczne w tym: - prace o charakterze proceduralnym - redakcja ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, pism, wniosków, zawiadomień (wraz z rozdzielnikiem) i innych koniecznych; - prace wstępne, przygotowawcze, analiza wniosków do studium, - prace studialne i projektowe - prezentacja koncepcji, opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, - udział we wszystkich prezentacjach projektu studium, w koniecznych posiedzeniach Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, Komisjach Rady Gminy jak również w innych posiedzeniach dotyczących przedmiotowej zmiany, - prezentacja projektu studium, - opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, - dokonanie korekt w projekcie studium i prognozie oddziaływania na środowisko, na każdym etapie sporządzania studium, wynikających z opinii, uzgodnień i uwag, - wprowadzenie koniecznych zmian do tekstu i rysunków studium odpowiednio do uwzględnionych uwag, - opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko w związku ze zmianami w projekcie studium, - dokonanie podsumowania na podstawie art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2008r. Nr 199 poz. 1227 ze zm.). - opracowanie ekofizjograficzne; - zorganizowanie wspólnie z Zamawiającym dyskusji publicznej dotyczącej projektu studium, prezentacja projektu studium podczas dyskusji publicznej w trakcie wyłożenia projektu studium, - rozpatrzenie uwag i wniosków wniesionych w związku z wyłożeniem projektu studium i prognozy oddziaływania na środowisko; - wprowadzenie zmian do tekstu studium i planu rysunku projektu studium odpowiednio do uwzględnionych uwag, - powtórzenie czynności związanych z ewentualnym uwzględnieniem uwag, - przygotowanie projektu zmiany studium do uchwalenia, - przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej w celu przedłożenia wojewodzie do sprawdzenia zgodności z przepisami, - przygotowanie materiałów do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego (projekty uchwał wraz z załącznikami należy przedłożyć Zamawiającemu na nośniku elektronicznym w dwóch formatach: edytowalnym - z rozszerzeniem dowolnego dostępnego edytora tekstu (pożądany format *.doc lub *.docx) i formacie zgodnym z Edytorem Aktów Prawnych XML Legislator (pożądany format *.zipx) - do publikacji w Dzienniku Urzędowym. Do opracowania projektu zmiany studium Gmina udostępni: - obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nawojowa, - wnioski do studium, które wpłynęły do Urzędu przed ustawowym terminem naboru wniosków, a także wpłyną w ogłoszonym terminie naboru wniosków, - inne dokumenty znajdujące się w Urzędzie, które będą pomocne przy sporządzaniu zmiany studium. Zmianę studium należy wykonać zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, w szczególności: - Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm.), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r Nr 118, poz. 1233), - Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.) - Ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U.Nr76, poz.489) - Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia. Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące prace w ilościach: -4 egz. rysunku studium w skali 1:10 000 w tym 2 w technice barwnej foliowane; -tekst studium 4 egz. -studium w formie elektronicznej na płycie CD/DVD w formacie grafiki wektorowej (pożądany format *.dwg lub *.dgn) i w formacie grafiki rastrowej (pożądany format *.jpg, *.bmp lub *.png) umożliwiające sprawne sporządzanie wypisów i wyrysów ze studium, z zachowanie skali - 2 płyty CD/DVD (część tekstowa i graficzna); -opracowanie ekofizjograficzne 3 egz. w wersji papierowej i na nośniku CD/DVD; -prognoza oddziaływania na środowisko 3 egz. w wersji papierowej i na nośniku CD/DVD; II. Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa - wieś Nawojowa Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany planu zagospodarowania przestrzennego gminy Nawojowa w zakresie obejmującym działki nr 157/30, 157/43, 157/42, 157/41, 157/26, 235/7, 235/8, 235/2, 235/5, 235/12, 235/11 położone w Nawojowej z przeznaczeniem na utworzenie Strefy Aktywności Gospodarczej w Nawojowej w sposób dający możliwość prowadzenia na tym obszarze działalności produkcyjnej, magazynowej, spedycyjnej, przetwórczej, rzemieślniczej oraz szeroko pojętych usług dla ludności, publicznych i komercyjnych, z dopuszczeniem lokalizacji jednostek naukowo-badawczych umożliwiających utworzenie parków technologicznych i centrów innowacyjności. W ramach niniejszego zamówienia na wykonawcy spoczywać będzie: -Wykonanie projektu zmiany planu w zakresie wymienionym w opisie przedmiotu zamówienia. -Zebranie wszelkich materiałów i dokumentów związanych z przedmiotową zmianą planu. -Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko -Opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu -Przygotowanie i prowadzenie całości toku postępowania i wszystkich czynności oraz pism i dokumentów wynikających z obowiązującej procedury sporządzania i uchwalania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zgodnie z wymogami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (wraz z rozdzielnikami). -Dokonanie podsumowania do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podstawie art.55 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008r o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.z 2008r Nr 199 poz.1227 ze zm.). - Przygotowanie materiałów do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego (projekty uchwał wraz z załącznikami należy przedłożyć Zamawiającemu na nośniku elektronicznym w dwóch formatach: edytowalnym - z rozszerzeniem dowolnego dostępnego edytora tekstu (pożądany format *.doc lub *.docx) i formacie zgodnym z Edytorem Aktów Prawnych XML Legislator (pożądany format *.zipx) - do publikacji w Dzienniku Urzędowym. -Sporządzenie edycji zmiany planu w wersji tradycyjnej (papierowej) oraz na nośniku elektronicznym w formacie grafiki wektorowej (pożądany format *.dwg lub *.dgn) i w formacie grafiki rastrowej (pożądany format *.jpg, *.bmp lub *.png) -Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sporządzić w 4 kompletach. -Wprowadzenie projektu zmiany planu do Edytora Aktów Prawnych XML Legislator dla potrzeb publikacji uchwał w sprawie przedmiotowego planu w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego. Zmianę planu należy wykonać zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, w szczególności: - Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm.), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r Nr 164, poz. 1587), - Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.) - Ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej(Dz.U.Nr76, poz.489) - Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia. Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące prace w ilościach: -4 egz. rysunku planu w skali 1:1000, w tym 2 w technice barwnej foliowane -tekst planu 4 egz. -plan w formie elektronicznej na płycie CD/DVD w formacie grafiki wektorowej (pożądany format *.dwg lub *.dgn) i w formacie grafiki rastrowej (pożądany format *.jpg, *.bmp lub *.png) umożliwiające sprawne sporządzanie wypisów i wyrysów z MPZP, z zachowaniem skali - 2 płyty CD/DVD (część tekstowa i graficzna) -opracowanie ekofizjograficzne 3 egz. w wersji papierowej i na nośniku CD/DVD -prognoza oddziaływania na środowisko 3 egz. w wersji papierowej i na nośniku CD/DVD -prognoza skutków finansowych uchwalenia planu 3 egz. w wersji papierowej i na nośniku CD/DVD Zamawiający udostępni posiadane materiały w postaci: - uchwałę o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, - obowiązującego planu miejscowego Gminy Nawojowa, - studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nawojowa - złożonego wniosku w sprawie zmiany planu - podkładów mapowych w skali 1:1000. Prawa autorskie. 1) Wykonawca przeniesie na rzecz Zamawiającego własność wszelkich praw autorskich do opracowania stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2) Przeniesienie własności autorskich praw majątkowych do opracowania stanowiącego przedmiot zamówienia następuje bezwarunkowo, na czas nieokreślony w ramach wynagrodzenia podanego w ofercie i nie może ono podlegać żadnym ograniczeniom i obciążeniom.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 2 500 zł (słownie; dwa tysiące pięćset zł 00/100) do dnia 06.12.2013 r. do godz. 09:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego : Bank Spółdzielczy w Nawojowej nr konta: 06 8810 0007 9001 0000 0013 0005. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji (wadium) należy złożyć: na dzienniku podawczym pokój nr 33 najpóźniej w terminie do 06.12.2013 r. do godz. 09:00, w oddzielnym opakowaniu i oznaczyć wadium do przetargu nr IRB.271.21.2013. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie ( art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.). Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt VI. 1.1. a siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna udokumentowanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonanie zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia (1 zamówienie dotyczące opracowania planu zagospodarowania przestrzennego oraz 1 zamówienie dotyczące opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego). Na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży dokumenty wymienione w pkt VI.1.1 b siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt VI. 1.1. a siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnienie warunku dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający ocenia na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt VI.1.1 c-d siwz. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usługi objętej umową przez osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia urbanistyczne oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w pkt VI 1.1 a siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz oferty, zgodny z treści ze wzorem stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej siwz, - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie. - wraz z ofertą winny być złożone oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt VI siwz
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza ewentualną możliwość zmiany terminu wykonania zadania wyłącznie w przypadku niemożliwego do przewidzenia w chwili zawierania umowy przedłużenia się procedur i postępowań administracyjnych wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, za które Wykonawca odpowiedzialności nie ponosi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nawojowa.sacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nawojowa 33-335 Nawojowa 313.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Nawojowa 33-335 Nawojowa 313.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie