Zakup i montaż na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury w Nawojowej estrady plenerowej z kształtowników aluminiowych z zadaszeniem wraz z wykonaniem i montażem instalacji elektrycznej oświetlenia sceny plenerowej

Zakończony: 10.01.2014, Status przetargu: nowy,

 

 

 

 

 

Nawojowa, dnia 30.01.2014 r.

 

IRB.271.23.2013

                           

                                                                                                                                                       

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

 

 

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego pn. „Zakup i montaż na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury w Nawojowej estrady plenerowej z kształtowników aluminiowych z zadaszeniem wraz z wykonaniem i montażem instalacji elektrycznej oświetlenia sceny plenerowej”.

 

 

 

1. Na podstawie art. 92 ust. 2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późniejszymi zmianami) Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia, że:

- w przedmiotowym postępowaniu przetargowym za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta nr 1 złożona przez firmę: P.U.H.P. LUMEX Leszek Pióro, Waldemar Pióro ul. Dolne Młyny 77, 59-700 Bolesławiec.

 

 

Uzasadnienie:

 

 

Oferta złożona przez w/w Oferenta, uznana za ważną, otrzymała maksymalną liczbę punktów w oparciu o ustalone kryterium (100 pkt) i zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający ją wybrał, jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 

- w prowadzonym postępowaniu przetragowym zostały złożone następujące oferty:

 

 

 

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium cena

Razem liczba pkt

1

P.U.H.P. LUMEX Leszek Pióro, Waldemar Pióro

ul. Dolne Młyny 77

59-700 Bolesławiec

100

100

2

ALSPAW Sp. z o.o.

ul. Batorego 29

63-400 Ostrów Wielkopolski

88,23

88,23

3

WAMAT Spółka Z o.o. Podleszany 186

39-300 Mielec

Oferta odrzucona

Oferta odrzucona

 

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia o odrzuceniu:

-oferty nr 9, złożonej przez firmę WAMAT Sp. z o.o. z siedziba w miejscowości Podleszany 186, 39-300 Mielec, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp z uwagi na to, że została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia o wykluczeniu, z postępowania o udzielenie zamówienia;

 

- firmy WAMAT Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Podleszany 186, 39-300 Mielec na podstawie art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy Pzp. – Wykonawca nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert,

 

Uzasadnienie:

Zamawiający, po dokonaniu oceny terminowego wniesienia wadium (ustalony termin: 10.01.2014 r do godz. 09: 00) stwierdził, że przelew na rachunek wpłynął w dniu 10.01.2014 r. o godz. 10:29 zatem po upływie terminu składania ofert.  Przepisy Prawa zamówień publicznych (art. 45 ust 3) wymagają, by w momencie upływu terminu składania ofert środki na zabezpieczenie znajdowały się w dyspozycji Zamawiającego, czyli były na jego koncie.

W związku z powyższym, na podstawie art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy Pzp, należało Wykonawcę wykluczyć z postępowania o udzielenie zamówienia, a zgodnie z art. 24 ust.4 ustawy Pzp ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaję się za odrzuconą.

 

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia, że podpisanie umowy z wyłonionym Wykonawcą będzie możliwe po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia 

Nawojowa, dnia 07.01.2014 r.

Numer sprawy: IRB.271.23.2013

 

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ

Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: „Zakup i montaż na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury w Nawojowej estrady plenerowej z kształtowników aluminiowych z zadaszeniem wraz z wykonaniem i montażem instalacji elektrycznej oświetlenia sceny plenerowej”.

Działając na podstawie art. 38 ust 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907) w odpowiedzi na zapytanie:

W związku z ogłoszeniem zamówienia publicznego pod nazwą „Zakup i montaż na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury w Nawojowej estrady plenerowej z kształtowników aluminiowych z zadaszeniem wraz z wykonaniem i montażem instalacji elektrycznej oświetlenia sceny plenerowej" w trybie przetargu nieograniczonego zwracamy się z uprzejmą prośbą o odpowiedzi na poniższe pytania:

1.      Czy dopuszczają Państwo możliwość wykonania zadaszenia scenicznego zakrywającego estradę z kratownic aluminiowych tzw. trawersów w systemie Quadro o rozstawie zewnętrznym 290x290 mm lub 390x390 mm, produkowanych z profili Æ50x3 (rura główna) oraz Æ25x2 (rura poprzeczna) - stop aluminium EN AW 6082 T6, stanowiących obwiednię i słupy zadaszenia oraz z kratownic aluminiowych w systemie Duo o rozstawie zewnętrznym 290 mm lub 390 mm, produkowanych z profili Æ50x2 (rura główna) oraz Æ25x2 (rura poprzeczna) - stop aluminium EN AW 6082 T6, stanowiących krokwie podpierające poszycie dachu? Jakie przewidują Państwo maksymalne obciążenie konstrukcji zadaszenia scenicznego? Jaka jest maksymalna dopuszczalna długość elementów konstrukcji zadaszenia scenicznego?

Odpowiedź: Dopuszcza się zastosowanie innych stopów aluminiowych o zbliżonych parametrach jednak nie gorszych. Przyjęte obciążenia: obciążenia wiatrem- III strefa; Obciążenia technologiczne podwieszone do dźwigarów – 1.0 kN/mb dźwigara kratowego; obciążenia stałe charakterystyczne na estradzie 0.4 kN/m2; obciążenia zmienne charakterystyczne na estradzie 5.0 kN/m2. Maksymalna dopuszczalna długość elementów konstrukcji zadaszenia scenicznego 10 m.

2.      Czy dopuszczają Państwo następujące wymiary zadaszenia scenicznego: 10,5 mx10,5 m x 8,15 m, przy czym chcemy zaznaczyć, że wymiary 10,5 m x 10,5 m są wymiarami kratownic aluminiowych w świetle tj. między słupami nośnymi konstrukcji, natomiast wymiar 8,15 m to łączna długość kratownic tworzących słupy nośne. Takie rozwiązanie zapewni 0,5 m wolnej przestrzeni między estradą a słupami nośnymi konstrukcji zadaszenia oraz około 6,0 m wysokości w świetle tj. między dolną krawędzią belki nośnej obwiedni a krawędzią górną estrady zakładając jej ustawienie na maksymalnej wysokości 1,8 m.

Odpowiedź: Dopuszcza się możliwość zastosowania wymiarów zadaszenia scenicznego podanego powyżej pod warunkiem przeliczenia i sprawdzenia parametrów wytrzymałościowych.

 

 

 

3.      Czy kształtu dachu musi być koniecznie jednospadowy? W „Ogólnej charakterystyce obiektu i robót" nie ma takiej informacji, ale takowy kształt dachu wynika z rysunku załączonego do SIWZ.

 

 

Odpowiedź: Kształt dachu winien być zgodny z załączonym rysunkiem.

4.      Czy konstrukcja zadaszenia scenicznego ma posiadać wózki jezdne mocowane na słupach, znacznie ułatwiające montaż całej konstrukcji oraz umożliwiające płynną regulację wysokości obwiedni zadaszenia, a co za tym idzie wciągarki łańcuchowe ręczne i tzw. „nadstawki" tj. elementy niezbędne do zamocowania owych wciągarek?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania w/w rozwiązań.

5.      Czy odciągi linowe zapewniające większą stabilność konstrukcji zadaszenia scenicznego mogą być wykonane z pasów linowych i sztyc tj. prętów-szpil stalowych kotwionych do ziemi zamiast lin stalowych?

Odpowiedź: Odciągi linowe winny być wykonane z lin stalowych.

6.      Jaki rodzaj poszycia dachu dopuszczają Państwo? Czy może to być trudnopalna plandeka PCV o gramaturze 650g/m2?  Jaki kolor poszycia?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza zastosowanie w/w materiału na dachu. Zamawiający wyklucza kolory jaskrawe (np.żółty, różowy, pomarańczowy, jasno niebieski,). Preferowane odcienie ciemne.

7.      Czy przewidują Państwo pokrycie ścian bocznych i tylnej konstrukcji zadaszenia scenicznego w postaci siatek ażurowych w kolorze czarnym, posiadających „drzwi" umożliwiających bezproblemowe wejście i zejście z estrady, zabezpieczających estradę przed złymi warunkami atmosferycznymi?

 

Odpowiedź: Zamawiający nie przewiduje zadaszenia ścian bocznych i tylnej konstrukcji.

8.      Czy dopuszczają Państwo sklejkę wodoodporną, antypoślizgową, trudnopalna, atestowaną, o grubości 18 mm, stanowiącą powierzchnię podestów scenicznych, z których budowana jest estrada?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania w/w materiału na podeście scenicznym z zachowaniem warunków wytrzymałościowych i bhp.

9.      Czy dopuszczają Państwo ramę podestu scenicznego wykonaną z profilu aluminiowego o wysokości 1100 mm oraz nogi teleskopowe z płynnie regulowaną wysokością w przedziale od 1,0 m do 1,8 m, wykonanych z profilu aluminiowego zewnętrznego 60x60 mm?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania w/w rozwiązania.

10.  Czy dopuszczają Państwo aluminiowe schody przegubowe, 7-stopniowe (stopnie wykonane z profili aluminiowych   i   wypełnione   sklejką wodoodporną, antypoślizgową, trudnopalną, atestowaną) z poręczami, z płynną regulacją wysokości w przedziale od 1,0 m do 1,8 m?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza zastosowanie w/w rozwiązania schodów z zastrzeżeniem spełniania wymogów bhp.

11.  Czy przedstawiona w przedmiarze instalacja elektryczna ma być przystosowana tylko i wyłącznie pod naświetlacze Thorn Set Contrast Cl lub równoważne, czy też instalacja ma uwzględniać inne urządzenia np. dodatkowe gniazda siłowe, gniazda230V?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza aby instalacja elektryczna uwzględniała zastosowanie również innych urządzeń.

12.  W jaki sposób mają być załączane naświetlacze? Czy poprzez bezpieczniki w skrzynce mocowanej do słupa konstrukcji zadaszenia scenicznego (jak przedstawiono na załączonym do SIWZ rysunku) czy też zdalnie w postaci np. pilota umieszczonego na przewodzie?

Odpowiedź: Naświetlacze mają być załączane poprzez bezpieczniki w skrzynce mocowanej do słupa konstrukcji zadaszenia scenicznego.

Otrzymują:

1.       Oferenci, którzy otrzymali materiały SIWZ wg wykazu w aktach sprawy

2.       A/a.

 

Do Wiadomości:

1.      Strona internetowa:  www.nawojowa.sacz.pl

 

 

Nawojowa: Zakup i montaż na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury w Nawojowej estrady plenerowej z kształtowników aluminiowych z zadaszeniem wraz z wykonaniem i montażem instalacji elektrycznej oświetlenia sceny plenerowej
Numer ogłoszenia: 283511 - 2013; data zamieszczenia: 31.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Nawojowa , 313 313, 33-335 Nawojowa, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.sacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury w Nawojowej estrady plenerowej z kształtowników aluminiowych z zadaszeniem wraz z wykonaniem i montażem instalacji elektrycznej oświetlenia sceny plenerowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i montaż na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury w Nawojowej estrady plenerowej z kształtowników aluminiowych z zadaszeniem wraz z wykonaniem i montażem instalacji elektrycznej oświetlenia sceny plenerowej. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: Zakup i montaż estrady przenośnej o konstrukcji aluminiowej wraz z zadaszeniem. Zadaszenie nad estradą o wymiarach 1000 x 1000 cm i wysokości estrady 700 cm. Zadaszenie w formie czterech złożonych słupów narożnych, przestrzennych kratownic łączących wszystkie słupy. Estrada z segmentowych stolików o wymiarach 200 cm x 180 cm i 100cm wysokości. Nogi winni mieć możliwość regulacji wysokości w celu dostosowania wysokości do terenu. Sam podest wykonać z płyt wiórowych wodoodpornych antypoślizgowych. Wokół estrady zamontowana barierka ochronna systemowa o dł. elementu 200 cm. Wejście na podest za pomocą aluminiowych schodków rozsuwanych z poręczą i podestami antypoślizgowymi. Instalacja elektryczna wewnętrzna estrady z przewodami zakończonymi gniazdami wtykowymi, do których w zależności od scenografii można podłączyć naświetlacze. Konstrukcja estrady winna zapewniać możliwość wielokrotnego montażu i demontażu w dowolnym miejscu przy użyciu ogólnodostępnych narzędzi i sprzętu technicznego. Na wykonawcy spoczywać będzie także: a) umieszczenie tablicy informacyjnej o finansowaniu operacji ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 - Działanie ,,Odnowa i rozwój wsi, b) odpowiedzialność, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. c) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich wymaganych dokumentów w tym potwierdzających zapewnienie bezpieczeństwa montażu konstrukcji i użytkowania estrady. d) Przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty, musi być zgodny z Polskimi Normami oraz spełniać wszelkie wymagania przepisów bhp i p.poż. e) Wykonanie pokazowego montażu i demontażu estrady oraz przeszkolenie obsługi dla Gminnego Ośrodka Kultury w Nawojowej. f) Dostarczenie Instrukcji montażu i obsługi w języku polskim; g) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny; h) Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie wykonana przez Wykonawcę transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego. Uwaga: Użyte w Przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej nazwy handlowe lub symbole stosowane przez producentów są danymi przykładowymi. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy uczestniczący w postępowaniu kierowali się tymi danymi jedynie, jako wskazówkami, co do parametrów technicznych i jakościowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 5 500,00 zł (słownie; pięć tysięcy pięćset zł 00/100) do dnia 10.01.2014 r. do godz. 09:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Nawojowej nr konta: 06 8810 0007 9001 0000 0013 0005. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji (wadium) należy złożyć: na dzienniku podawczym pokój nr 33 najpóźniej w terminie do 10.01.2014 r. do godz. 09:00, w oddzielnym opakowaniu i oznaczyć wadium do przetargu nr IRB.271.23.2013. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie ( art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.). Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt VI. 1.1. a siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna udokumentowanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonania minimum 2 zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. Na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży dokumenty wymienione w pkt VI.1.1 b siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia Zamawiający ocenia na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt VI. 1.1. a siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający ocenia na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt VI. 1.1. a siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w pkt VI 1.1 c - d siwz, przy czym Wykonawca musi wykazać że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz oferty, zgodny z treści ze wzorem stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej siwz, - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie. - wraz z ofertą winny być złożone oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt VI siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nawojowa.sacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nawojowa 33-335 Nawojowa 313.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Nawojowa 33-335 Nawojowa 313.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 - Działanie Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki