Dostawa zestawów komputerowych z urządzeniem wielofunkcyjnym, zasilaczem awaryjnym i oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla 51 miejsc dostępowych na terenie Gminy Nawojowa w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfro

Umieszczony: 03.09.2014, Zakończony: 14.10.2014, Status przetargu: nowy, Umieścił: Wojciech Kowalik

Nawojowa, dnia 30.10.2014 r.

IRB.271.10.2014

                                 

                                                                                                                     

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa zestawów komputerowych z urządzeniem wielofunkcyjnym, zasilaczem awaryjnym i oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla 51 miejsc dostępowych na terenie Gminy Nawojowa w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Nawojowa” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, VIII Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion. Umowa nr: POIG.08.03.00-12-030/13-00 z dnia 23.09.2013 r.”

 

 

1. Na podstawie art. 92 ust. 2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia, że:

- w przedmiotowym postępowaniu przetargowym za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta nr 1 złożona przez firmę: SUNTAR Sp. Z o.o. ul. Boya Żeleńskiego 5B, 33-100 Tarnów.

 

Uzasadnienie:

 

Oferta złożona przez w/w Oferenta, uznana za ważną, otrzymała maksymalną liczbę punktów w oparciu o ustalone kryterium (100 pkt) i zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający ją wybrał, jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 

- w prowadzonym postępowaniu przetragowym zostały złożone następujące oferty:

 

 

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium cena

Razem liczba pkt

1

SUNTAR Sp. z o.o.

ul. Boya Żeleńskiego 5B

33-100 Tarnów

100

100

2

Optiserw Kraków

Jarosław Pogwizd

ul. Królowej Jadwigi 31

33-300 Nowy Sącz

93,33

93,33

 

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia, że podpisanie umowy z wyłonionym Wykonawcą będzie możliwe po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.

 

Nawojowa, dnia 24 wrzesień 2014 r.

 

Znak:

IRB.271.10.2014
 

Dotyczy:

Zamówienia publicznego p.n. „Dostawa zestawów komputerowych z urządzeniem wielofunkcyjnym, zasilaczem awaryjnym i oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla 51 miejsc dostępowych na terenie Gminy Nawojowa w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Nawojowa” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, VIII Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion. Umowa nr: POIG.08.03.00-12-030/13-00 z dnia 23.09.2013 r. "

 

  

Zamawiający: Gmina Nawojowa działając w oparciu o art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), przed upływem terminu składania ofert, dokonuje następujących zmian treści załączniku nr 4 do siwz zamówienia na „Dostawę zestawów komputerowych z urządzeniem wielofunkcyjnym, zasilaczem awaryjnym i oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla 51 miejsc dostępowych na terenie Gminy Nawojowa w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Nawojowa” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, VIII Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion. Umowa nr: POIG.08.03.00-12-030/13-00 z dnia 23.09.2013 r. ":

  1. W załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostaje zmienione:
  • Usunięta zostaje kol. Nr 3
  • Dodany zostaje zapis:

OFERUJĘ/OFERUJEMY następujący sprzęt i oprogramowanie (spełniający minimalne wymagania określone w poniższej specyfikacji technicznej):

 

UWAGA: należy obowiązkowo wypełnić wszystkie wykropkowane pola w celu pełnej identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia.

 

Rodzaj

Sprzęt/oprogramowanie oferowane przez Wykonawcę

Komputer stacjonarny

Nazwa producenta komputera: …………………………………………………………………

Model i/lub typ komputera: ……………………………………………………………………...

Monitor

Nazwa producenta monitora: ..…………………………………………………………………..

Model i/lub typ monitora: ..……………………………………………………………………….

Urządzenie wielofunkcyjne

Nazwa producenta urządzenia wielofunkcyjnego: ………………………………………

Model i/lub typ urządzenia wielofunkcyjnego: …………………………………………..

Zasilacz awaryjny UPS

Nazwa producenta zasilacza awaryjnego: …………………………………………………..

Model i/lub typ zasilacza awaryjnego: ……………………………………………………….

System operacyjny

Nazwa producenta systemu operacyjnego: ..……………………………………………….

Wersja i/lub typ systemu operacyjnego: .……………………………………………………

Pakiet aplikacji biurowych

Nazwa producenta pakietu aplikacji biurowych: ….……………………………………..

Wersja i/lub typ pakietu aplikacji biurowych: ……………………………………………

 

Nawojowa: Dostawa zestawów komputerowych z urządzeniem wielofunkcyjnym, zasilaczem awaryjnym i oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla 51 miejsc dostępowych na terenie Gminy Nawojowa w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Nawojowa współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, VIII Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
Numer ogłoszenia: 188465 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Nawojowa , 313 313, 33-335 Nawojowa, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych z urządzeniem wielofunkcyjnym, zasilaczem awaryjnym i oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla 51 miejsc dostępowych na terenie Gminy Nawojowa w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Nawojowa współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, VIII Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem u beneficjentów ostatecznych 51 nowych zestawów komputerowych z nowym urządzeniem wielofunkcyjnym, nowym zasilaczem awaryjnym i oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla 51 miejsc dostępowych na terenie Gminy Nawojowa w okresie od przekazania sygnału do 30 września 2015 roku wraz z dostarczeniem i instalacją zestawów umożliwiających korzystanie z oferowanej usługi dostępowej w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Nawojowa współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, VIII Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Umowa nr: POIG.08.03.00-12-030/13-00 z dnia 23.09.2013 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do siwz. Zaproponowany przez Wykonawcę sprzęt winien charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż podane w specyfikacji technicznej i być fabrycznie nowy. Wykonawca winien określić producenta/model/typ oferowanego sprzętu. Wykonawca może w ofercie zastosować przedmioty równoważne lub o parametrach lepszych niż wymagane przez Zamawiającego, przy czym zamiana przedmiotu na równoważny zawsze musi działać na korzyść zamawiającego. W przeciwnym wypadku oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp. Sprzęt komputerowy i sieciowy musi posiadać instrukcję w języku polskim i musi być objęty, co najmniej 5 letnim okresem gwarancyjnym w systemie Od drzwi do drzwi. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się reagować na telefoniczne i mailowe zgłoszenie serwisowe. Czynności zmierzające do usunięcia zgłoszonej wady usterki należy podjąć w ciągu pierwszej doby roboczej od zgłoszenia w miejscu instalacji sprzętu. W przypadku niemożności dokonania napraw w miejscu użytkowania sprzętu Wykonawca zobowiązuje się zapewnić na czas naprawy sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zabrany do naprawy. W przypadku niemożności dokonania naprawy gwarancyjnej w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia sprzętu do naprawy, Wykonawca winien wymienić sprzęt na nowy, wolny od wad o parametrach nie gorszych od wymienianego. Niedostępność usługi dostępu do Internetu jest liczona od chwili odebrania zgłoszenia przez Wykonawcę do chwili powiadomienia Zamawiającego o ponownej dostępności usługi. Gwarantowany czas przywrócenia dostępności usługi - 1 dzień roboczy od dnia odebrania zgłoszenia przez Wykonawcę. Przywrócenie dostępności usługi, każdorazowo musi być potwierdzone protokołem zdawczo - odbiorczym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.12.12.00-5, 72.41.00.00-7, 48.22.10.00-3, 72.26.82.00-1, 72.26.30.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100) do dnia 14.10.2014 r. do godz. 09:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Nowym Sączu oddział w Nawojowej nr konta: 88 8811 0006 0022 0200 0013 0200. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji (wadium) należy złożyć: na dzienniku podawczym pokój nr 33 najpóźniej w terminie do 14.10.2014 r. do godz. 09:00, w oddzielnym opakowaniu i oznaczyć wadium do przetargu nr IRB.271.10.2014. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie ( art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.). Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt. VI. 1.b SIWZ. Zamawiający żąda, aby Wykonawca posiadał zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował nie mniej niż 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto). Pod pojęciem dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się jednorazowe zamówienie obejmujące dostawę zestawów komputerowych. Na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży dokumenty wymienione w pkt. VI. 1.c SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonywania zamówienia. Zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt VI. 1.a SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt VI. 1.a SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4) spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w pkt. VI.1.d-e SIWZ, przy czym Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • inne dokumenty

    Zaświadczenie uprawnionego podmiotu do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowany sprzęt posiada Certyfikat CE lub deklarację zgodności z wymaganiami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. z późn. zm. o systemie oceny zgodności - dot. komputera, monitora, urządzenia wielofunkcyjnego, zasilacza awaryjnego UPS oraz listwy zasilającej Dokument potwierdzający, że oferowany komputer, monitor spełnia wymogi normy Energy Star. Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej; Certyfikat TCO - dot. monitora

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz oferty, zgodny z treści ze wzorem stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej siwz, - wypełniona specyfikacja techniczna (poprzez podanie producenta, modelu i typu oferowanego sprzętu), zgodna z treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej siwz, - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie. - wraz z ofertą winny być złożone oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt VI siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nawojowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nawojowa 33-335 Nawojowa 313.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Nawojowa 33-335 Nawojowa 313.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, VIII Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

Załączniki