Nawojowa, dnia 30.10.2014 r.
IRB.271.10.2014
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: Przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa zestawów komputerowych z urządzeniem wielofunkcyjnym, zasilaczem awaryjnym i oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla 51 miejsc dostępowych na terenie Gminy Nawojowa w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Nawojowa” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, VIII Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion. Umowa nr: POIG.08.03.00-12-030/13-00 z dnia 23.09.2013 r.”
1. Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia, że:
- w przedmiotowym postępowaniu przetargowym za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta nr 1 złożona przez firmę: SUNTAR Sp. Z o.o. ul. Boya Żeleńskiego 5B, 33-100 Tarnów.
Uzasadnienie:
Oferta złożona przez w/w Oferenta, uznana za ważną, otrzymała maksymalną liczbę punktów w oparciu o ustalone kryterium (100 pkt) i zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający ją wybrał, jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- w prowadzonym postępowaniu przetragowym zostały złożone następujące oferty:
Nr oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Liczba pkt w kryterium cena |
Razem liczba pkt |
1 |
SUNTAR Sp. z o.o. ul. Boya Żeleńskiego 5B 33-100 Tarnów |
100 |
100 |
2 |
Optiserw Kraków Jarosław Pogwizd ul. Królowej Jadwigi 31 33-300 Nowy Sącz |
93,33 |
93,33 |
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia, że podpisanie umowy z wyłonionym Wykonawcą będzie możliwe po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.
Nawojowa, dnia 24 wrzesień 2014 r.
Znak: |
IRB.271.10.2014 |
Dotyczy: |
Zamówienia publicznego p.n. „Dostawa zestawów komputerowych z urządzeniem wielofunkcyjnym, zasilaczem awaryjnym i oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla 51 miejsc dostępowych na terenie Gminy Nawojowa w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Nawojowa” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, VIII Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion. Umowa nr: POIG.08.03.00-12-030/13-00 z dnia 23.09.2013 r. " |
Zamawiający: Gmina Nawojowa działając w oparciu o art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), przed upływem terminu składania ofert, dokonuje następujących zmian treści załączniku nr 4 do siwz zamówienia na „Dostawę zestawów komputerowych z urządzeniem wielofunkcyjnym, zasilaczem awaryjnym i oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla 51 miejsc dostępowych na terenie Gminy Nawojowa w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Nawojowa” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, VIII Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion. Umowa nr: POIG.08.03.00-12-030/13-00 z dnia 23.09.2013 r. ":
OFERUJĘ/OFERUJEMY następujący sprzęt i oprogramowanie (spełniający minimalne wymagania określone w poniższej specyfikacji technicznej):
UWAGA: należy obowiązkowo wypełnić wszystkie wykropkowane pola w celu pełnej identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia.
Rodzaj |
Sprzęt/oprogramowanie oferowane przez Wykonawcę |
Komputer stacjonarny |
Nazwa producenta komputera: ………………………………………………………………… Model i/lub typ komputera: ……………………………………………………………………... |
Monitor |
Nazwa producenta monitora: ..………………………………………………………………….. Model i/lub typ monitora: ..………………………………………………………………………. |
Urządzenie wielofunkcyjne |
Nazwa producenta urządzenia wielofunkcyjnego: ……………………………………… Model i/lub typ urządzenia wielofunkcyjnego: ………………………………………….. |
Zasilacz awaryjny UPS |
Nazwa producenta zasilacza awaryjnego: ………………………………………………….. Model i/lub typ zasilacza awaryjnego: ………………………………………………………. |
System operacyjny |
Nazwa producenta systemu operacyjnego: ..………………………………………………. Wersja i/lub typ systemu operacyjnego: .…………………………………………………… |
Pakiet aplikacji biurowych |
Nazwa producenta pakietu aplikacji biurowych: ….…………………………………….. Wersja i/lub typ pakietu aplikacji biurowych: …………………………………………… |
Nawojowa: Dostawa zestawów komputerowych z urządzeniem wielofunkcyjnym, zasilaczem awaryjnym i oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla 51 miejsc dostępowych na terenie Gminy Nawojowa w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Nawojowa współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, VIII Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
Numer ogłoszenia: 188465 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Nawojowa , 313 313, 33-335 Nawojowa, woj. małopolskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych z urządzeniem wielofunkcyjnym, zasilaczem awaryjnym i oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla 51 miejsc dostępowych na terenie Gminy Nawojowa w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Nawojowa współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, VIII Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem u beneficjentów ostatecznych 51 nowych zestawów komputerowych z nowym urządzeniem wielofunkcyjnym, nowym zasilaczem awaryjnym i oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla 51 miejsc dostępowych na terenie Gminy Nawojowa w okresie od przekazania sygnału do 30 września 2015 roku wraz z dostarczeniem i instalacją zestawów umożliwiających korzystanie z oferowanej usługi dostępowej w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Nawojowa współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, VIII Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Umowa nr: POIG.08.03.00-12-030/13-00 z dnia 23.09.2013 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do siwz. Zaproponowany przez Wykonawcę sprzęt winien charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż podane w specyfikacji technicznej i być fabrycznie nowy. Wykonawca winien określić producenta/model/typ oferowanego sprzętu. Wykonawca może w ofercie zastosować przedmioty równoważne lub o parametrach lepszych niż wymagane przez Zamawiającego, przy czym zamiana przedmiotu na równoważny zawsze musi działać na korzyść zamawiającego. W przeciwnym wypadku oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp. Sprzęt komputerowy i sieciowy musi posiadać instrukcję w języku polskim i musi być objęty, co najmniej 5 letnim okresem gwarancyjnym w systemie Od drzwi do drzwi. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się reagować na telefoniczne i mailowe zgłoszenie serwisowe. Czynności zmierzające do usunięcia zgłoszonej wady usterki należy podjąć w ciągu pierwszej doby roboczej od zgłoszenia w miejscu instalacji sprzętu. W przypadku niemożności dokonania napraw w miejscu użytkowania sprzętu Wykonawca zobowiązuje się zapewnić na czas naprawy sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zabrany do naprawy. W przypadku niemożności dokonania naprawy gwarancyjnej w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia sprzętu do naprawy, Wykonawca winien wymienić sprzęt na nowy, wolny od wad o parametrach nie gorszych od wymienianego. Niedostępność usługi dostępu do Internetu jest liczona od chwili odebrania zgłoszenia przez Wykonawcę do chwili powiadomienia Zamawiającego o ponownej dostępności usługi. Gwarantowany czas przywrócenia dostępności usługi - 1 dzień roboczy od dnia odebrania zgłoszenia przez Wykonawcę. Przywrócenie dostępności usługi, każdorazowo musi być potwierdzone protokołem zdawczo - odbiorczym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.12.12.00-5, 72.41.00.00-7, 48.22.10.00-3, 72.26.82.00-1, 72.26.30.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100) do dnia 14.10.2014 r. do godz. 09:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Nowym Sączu oddział w Nawojowej nr konta: 88 8811 0006 0022 0200 0013 0200. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji (wadium) należy złożyć: na dzienniku podawczym pokój nr 33 najpóźniej w terminie do 14.10.2014 r. do godz. 09:00, w oddzielnym opakowaniu i oznaczyć wadium do przetargu nr IRB.271.10.2014. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie ( art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.). Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt. VI. 1.b SIWZ. Zamawiający żąda, aby Wykonawca posiadał zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował nie mniej niż 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto). Pod pojęciem dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się jednorazowe zamówienie obejmujące dostawę zestawów komputerowych. Na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży dokumenty wymienione w pkt. VI. 1.c SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonywania zamówienia. Zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt VI. 1.a SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnienie warunku dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt VI. 1.a SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4) spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w pkt. VI.1.d-e SIWZ, przy czym Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zaświadczenie uprawnionego podmiotu do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowany sprzęt posiada Certyfikat CE lub deklarację zgodności z wymaganiami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. z późn. zm. o systemie oceny zgodności - dot. komputera, monitora, urządzenia wielofunkcyjnego, zasilacza awaryjnego UPS oraz listwy zasilającej Dokument potwierdzający, że oferowany komputer, monitor spełnia wymogi normy Energy Star. Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej; Certyfikat TCO - dot. monitora
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz oferty, zgodny z treści ze wzorem stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej siwz, - wypełniona specyfikacja techniczna (poprzez podanie producenta, modelu i typu oferowanego sprzętu), zgodna z treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej siwz, - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie. - wraz z ofertą winny być złożone oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt VI siwz
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nawojowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nawojowa 33-335 Nawojowa 313.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Nawojowa 33-335 Nawojowa 313.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, VIII Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie