Realizacja projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Działania ,,Odnowa i Rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013 pod nazwą: ,,Budowa placu rekreacyjno - sportowego

Umieszczony: 17.01.2014, Zakończony: 03.02.2014, Status przetargu: nowy, Umieścił: Wojciech Kowalik

Nawojowa, dnia 21.02.2014 r.

IRB.271.2.2014

                          

 

                                                                                                                       

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

 

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego pn. „Realizacja projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Działania ,,Odnowa i Rozwój wsi” objętego PROW na lata 2007-2013 pod nazwą: ,,Budowa placu rekreacyjno – sportowego jako miejsca integracji mieszkańców wsi Żeleźnikowa Mała” w Gminie Nawojowa”.

 

 

1. Na podstawie art. 92 ust. 2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późniejszymi zmianami) Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia, że:

- w przedmiotowym postępowaniu przetargowym za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta nr 3 złożona przez firmę: Usługi Remontowo-Budowlane SARATA Jan Sarata Złockie 88, 33-370 Muszyna.

 

Uzasadnienie:

 

Oferta złożona przez w/w Oferenta, uznana za ważną, otrzymała maksymalną liczbę punktów w oparciu o ustalone kryterium (100 pkt) i zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający ją wybrał, jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 

- w prowadzonym postępowaniu przetragowym zostały złożone następujące oferty:

 

 

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium cena

Razem liczba pkt

1

REM-BUD

Krzysztof Kosal Józef Kmiecik

ul. Słowacka 11

33-300 Nowy Sącz

74,55

74,55

2

Firma Budowlano-Remontowa

Tadeusz Pióro

Maciejowa 98

33-336 Łabowa

74,31

74,31

3

 

Usługi Remontowo-Budowlane SARATA

Jan Sarata

Złockie 88

33-370 Muszyna

100

100

4

Zakład Budowlany KAN BUD Mariusz Kantor

ul. Długoszowskiego 50D

33-300 Nowy Sącz

88,11

88,11

5

Konsorcjum firm, Lider:

STEBUD Jan Stec

Kicznia 126

33-390 Łącko

Partner:PPHU LELITO

Tadeusz Lelito

Frycowa 148

33-335 Nawojowa

Oferta odrzucona

Oferta odrzucona

 

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia o odrzuceniu:

-oferty nr 5, złożonej przez Konsorcjum firm: Lider: STEBUD Jan Stec Kicznia 126, 33-390 Łącko oraz Partner Konsorcjum PPHU LELITO Tadeusz Lelito Frycowa 148, 33-335 Nawojowa na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp z uwagi na to, że została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia o wykluczeniu, z postępowania o udzielenie zamówienia;

 

- Konsorcjum firm: Lider: STEBUD Jan Stec Kicznia 126, 33-390 Łącko oraz Partner Konsorcjum PPHU LELITO Tadeusz Lelito Frycowa 148, 33-335 Nawojowa, na podstawie art. 24 ust 2 pkt 4 ustawy Pzp. – Wykonawca nie wykazał spełnienia warunku udziału w postępowaniu;

 

Uzasadnienie:

Zamawiający w treści siwz żądał, aby wykonawcy spełniając warunek udziału w postępowaniu złożyli aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca nie załączył do oferty wymaganego dokumentu dotyczącego Lidera Konsorcjum firmy: STEBUD Jan Stec. Zamawiający pismem z dnia 11.02.2014 r. wezwał Wykonawcę do złożenia w/w dokumentu.

Wykonawca pismem z dnia wpływu 13.02.2014 r. złożył wymagany dokument – Zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu w opłacaniu składek. Na załączonym dokumencie widniała data wystawienia 10.10.2013 r. tak, więc był wystawiony wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert.

W związku z powyższym, na podstawie art. 24 ust 2 pkt 4 ustawy Pzp, należało Wykonawcę wykluczyć z postępowania o udzielenie zamówienia, a zgodnie z art. 24 ust.4 ustawy Pzp ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaję się za odrzuconą.

 

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia, że podpisanie umowy z wyłonionym Wykonawcą będzie możliwe po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.

Nawojowa, dnia 30.01.2014 r.

Numer sprawy: IRB.271.2.2014

 

 

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ

 

 

Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: „Realizacja projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Działania ,,Odnowa i Rozwój wsi” objętego PROW na lata 2007-2013 pod nazwą: ,,Budowa placu rekreacyjno – sportowego jako miejsca integracji mieszkańców wsi Żeleźnikowa Mała” w Gminie Nawojowa”.

 

 

Działając na podstawie art. 38 ust 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907) w odpowiedzi na zapytanie:

 

  1. W przedmiarze poz 22,23,26 występuje montaż slupów i naświetlaczach 2 szt. w projekcie (na rzucie zagospodarowania terenu 1) brak tych słupów, są tylko latarnie 4 m w ilości 5 szt.

Odpowiedź: Naświetlacze w ilości 2 szt. znajdują się przy boisku do piłki siatkowej plażowej umieszczonych na środku ogrodzenia.

  1. W projekcie występują Warunki Energetyczne na dzień dzisiejszy nieważne i czy moc 6 kW jest wystarczająca bo same grzejniki i podgrzewacze (3 szt) mają większą moc niż ta przyłączeniowa a nie licząc jeszcze oświetlenie wew. i zewn.

Odpowiedź: Zamawiający wystąpił w 2013 roku o zwiększenie mocy na 6 kW które zostało zatwierdzone przez Zakład Energetyczny, warunki przyłączenia są nadal obowiązujące, planowana w projekcie moc jest wystarczająca dla zakładanych potrzeb.

 

 

Otrzymują:

  1. Oferenci, którzy otrzymali materiały SIWZ wg wykazu w aktach sprawy
  2. A/a.

 

Do Wiadomości:

  1. Strona internetowa:  www.nawojowa.pl

Nawojowa, dnia 27.01.2014 r.

Numer sprawy: IRB.271.2.2014

 

 

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ

 

 

Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: „Realizacja projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Działania ,,Odnowa i Rozwój wsi” objętego PROW na lata 2007-2013 pod nazwą: ,,Budowa placu rekreacyjno – sportowego jako miejsca integracji mieszkańców wsi Żeleźnikowa Mała” w Gminie Nawojowa”.

 

 

Działając na podstawie art. 38 ust 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907) w odpowiedzi na zapytanie:

 

  1. W załączonych materiałach pokazano 2 różne rozwiązania budynku zaplecza socjalnego, prosimy o wskazanie prawidłowego rozwiązania;

Odpowiedź: Zamawiający usunął błędny rysunek pochodzący z pierwotnego projektu;

 

  1. Prosimy o podanie opisu boisk do siatkówki – brak w materiałach;

Odpowiedź: Boisko do piłki siatkowej plażowej pokazane na rys. „przekroje typowe”

  • wykop w gruncie kat. III/IV - 8,0x16,0x0,5 +6,0 = 128.0 x 0,5+6,0 = 64+6,0 = 70,0;
  • profilowanie i zagęszczenie podłoża - 128m2 ;
  • drenaż ceramiczny Ø75mm długości - 25,0m;
  • wypełnienie piaskiem płukanym - 128,0x0,5 = 64,0m;
  • obrzeże (krawężnik) plastikowe – 48,0mb;
  • płyty gumowe 50x50x8 (ew. kostka gumowa) na warstwie piasku gr. 10cm– (40,0+16,0)x2 = 112,0m2
  • koryto pod chodnik gumowy z zagęszczeniem głębokości 20cm - 112,0m2;
  • odwóz gruntu z wykopów na odległość do 1km 70,0+22,4 = 92,4;

ogrodzenie boiska plażowego – siatka stalowa o oczkach prostokątnych, zgrzewanych, ocynkowanych, na słupach stalowych ocynkowanych, wysokość osiatkowania 4,0m  słupki zamontowane na fundamentach betonowych 25x25x100cm

W ramach budowy infrastruktury roboty ogrodzeniowe ograniczają się tylko do:

  • wykonanie ogrodzenia przy boisku do piłki siatkowej plażowej jw.;
  • wykonanie ogrodzenia miedzy boiskiem trawiastym, a miejscami postojowymi (parkingami) o wys. 4,0m, dla zabezpieczenia samochodów na postoju od strony boiska do piłki nożnej na długości 35,0m, wg. wzoru jak przy boisku do piłki plażowej;
  • przebudowa istniejącego ogrodzenia z siatki kręconej wys. 2,0m na słupkach stalowych  obetonowanych 25x25x80 -  20,0mb;
  • brama z furtką przy wjeździe na plac postojowy i teren zainwestowania;
  • bramka przy wejściu na chodnik na wale nad trybunami i dojściu do boisk;

 

  1. Brak rozwiązań dotyczących przebudowy ławek, trybun i fundamentów, prosimy o podanie rozwiązania.

Odpowiedź: Trybuna otwarta - ławki z bali drewnianych zabezpieczonych środkiem impregnacyjnym. Długość trybuny długość ławek 6x15,0mb

 

  • Bale drewniane gr.6,0cm, zamontowane na słupkach betonowych zbrojonych za pomocą kątownika 60x60mm i  śrub;
  • Słupki betonowe zbrojone o wymiarach 40x12x120 z obetonowaniem w gruncie w ilości 0,15m3 betonu/szt.

Słupki betonowe, jako podstawy do zamontowania ławek, mogą być innego typu, np. ażurowe, stosowane na podobnych obiektach sportowych, a zaakceptowanych przez Inspektora nadzoru.

  • Roboty ziemne tj. uformowanie stopni ziemnych 0,6m3/mb = 90x0,6=54,0m3.

 

 

 

 

 

 

Otrzymują:

  1. Oferenci, którzy otrzymali materiały SIWZ wg wykazu w aktach sprawy
  2. A/a.

 

Do Wiadomości:

  1. Strona internetowa:  www.nawojowa.sacz.pl

 

Nawojowa: Realizacja projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Działania ,,Odnowa i Rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013 pod nazwą: ,,Budowa placu rekreacyjno - sportowego jako miejsca integracji mieszkańców wsi Żeleźnikowa Mała w Gminie Nawojowa
Numer ogłoszenia: 11699 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Nawojowa , 313 313, 33-335 Nawojowa, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Działania ,,Odnowa i Rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013 pod nazwą: ,,Budowa placu rekreacyjno - sportowego jako miejsca integracji mieszkańców wsi Żeleźnikowa Mała w Gminie Nawojowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placu rekreacyjno - sportowego jako miejsca integracji mieszkańców wsi Żeleźnikowa Mała w Gminie Nawojowa. 2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie: - Budowę budynku - zaplecza gospodarczo-sanitarnego oraz zadaszenia wraz z instalacjami; - Wykonanie boiska do gry w piłkę siatkową - plażową z nawierzchnią z piasku wraz z ogrodzeniem; - Oświetlenie terenu i boiska do piłki siatkowej oraz wykonanie przyłącza kablowego; - Wykonanie parkingu oraz chodników z kostki betonowej; - Wykonanie placu zabaw wraz z montażem urządzeń w tym: stół betonowy do tenisa stołowego, grill wraz z zadaszeniem, piaskownica z zjeżdżalnią, ławki; - Skarpy schodkowej oraz montaż ławek drewnianych na elementach betonowych przy boisku trawiastym; 3. Na wykonawcy spoczywać będzie także: a) umieszczenie tablicy informacyjnej o finansowaniu operacji ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 - Działanie ,,Odnowa i rozwój wsi oraz tablicy pamiątkowej po zakończeniu zadania; b) obsługa geodezyjna zadania wraz z mapą powykonawczą oraz uzyskanie w imieniu Gminy Nawojowa decyzji zezwalającej na użytkowanie placu, c) odpowiedzialność za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. d) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich wymaganych dokumentów odpowiednio do zakresu robót. Uwaga: Użyte w Przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej nazwy handlowe lub symbole stosowane przez producentów są danymi przykładowymi. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy uczestniczący w postępowaniu kierowali się tymi danymi jedynie, jako wskazówkami, co do parametrów technicznych i jakościowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.27.20-8, 45.11.12.00-0, 45.33.23.00-6, 45.34.20.00-6, 45.23.32.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie; dziewięć tysięcy zł 00/100) do dnia 03.02.2014 r. do godz. 09:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Nawojowej nr konta: 06 8810 0007 9001 0000 0013 0005. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji (wadium) należy złożyć: na dzienniku podawczym pokój nr 33 najpóźniej w terminie do 03.02.2014 r. do godz. 09:00, w oddzielnym opakowaniu i oznaczyć wadium do przetargu nr IRB.271.2.2014. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie ( art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.). Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt VI. 1.1. a siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna udokumentowanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonania minimum 1 zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. Na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży dokumenty wymienione w pkt VI.1.1 b siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający ocenia na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt VI.1.1 c-d siwz. Wykonawca ma dysponować osobą/osobami, które posiadają uprawnienia budowlane: 1) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 2) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych upoważniające do kierowania robotami w powyższym zakresie. Ponadto osoby te muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w pkt VI 1.1 e - f siwz, przy czym Wykonawca musi wykazać że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 400 000 zł oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz oferty, zgodny z treści ze wzorem stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej siwz, - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie. - wraz z ofertą winny być złożone oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt VI siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany a) terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków pogodowych oraz przedłużania się uniemożliwiających wykonywanie lub nieprzewidzianego przedłużenia procedur formalnych. b) z uwagi na niezależne od stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy, np. kierownika budowy, inspektor nadzoru (w szczególności choroba, wypadki losowe)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nawojowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nawojowa 33-335 Nawojowa 313.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Nawojowa 33-335 Nawojowa 313.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 - Działanie ,,Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

Załączniki