Nawojowa, dnia 03.06.2014 r.
IRB.271.4.2014
Dotyczy: Przetargu nieograniczonego pn. „Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Nawojowej” – (Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Nawojowej).
1. Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późniejszymi zmianami Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia, że:
- w przedmiotowym postępowaniu przetargowym za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta nr 1 złożona przez firmę: REM-BUD Krzysztof Kosal, Józef Kmiecik, ul. Słowacka 11, 33-300 Nowy Sącz.
Uzasadnienie:
Oferta złożona przez w/w Oferenta, uznana za ważną, otrzymała maksymalną liczbę punktów w oparciu o ustalone kryterium (100 pkt) i zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający ją wybrał, jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- w prowadzonym postępowaniu przetragowym zostały złożone następujące oferty:
Nr oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Liczba pkt w kryterium cena |
Razem liczba pkt |
1 |
REM-BUD Krzysztof Kosal, Józef Kmiecik ul. Słowacka 11 33-300 Nowy Sącz |
100 |
100 |
2 |
Firma Remontowo-Budowlana Nidecki Eugeniusz Nowa Wieś 37 A 33-336 Łabowa |
98,85 |
98,85 |
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia, że podpisanie umowy z wyłonionym Wykonawcą będzie możliwe po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.
Nawojowa, dnia 22.05.2014 r.
Numer sprawy: IRB.271.4.2014
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Nawojowej” – (Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Nawojowej).
Działając na podstawie art. 38 ust 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907) w odpowiedzi na zapytanie:
1. W Specyfikacji oraz Opisie Technicznym nie ma informacji o szerokości parapetów zewnętrznych oraz wewnętrznych – proszę o informację na temat ich szerokości.
Odp. Szerokość parapetów należy dostosować do istniejącej gr. ściany (od wewnątrz) i uzyskanej gr. ściany (od zewnątrz). Wymiary bezwzględnie sprawdzić na budowie. W projekcie przyjęto parapety wewn. o szer. 25cm i parapety zewn. o szer. 35cm.
2. W Specyfikacji Technicznej do malowania powierzchni dachu przewiduje się farby poliwinylowe, natomiast Opis Techniczny przewiduje farby chlorokauczukowe. Proszę o wyjaśnienie jakie farby uwzględnić w kosztorysie.
Odp. Do malowania dachu należy zastosować farby poliwinylowe.
3. W Opisie Technicznym, na rzutach elewacji podpisane są dwie sztuki okien „łukowych” do wymiany.
Nie ma takiej pozycji w przedmiarze – proszę o wyjaśnienie tej kwestii.
Odp. W wycenie należy doliczyć wymianę 2 szt. okien łukowych – wym. 2,00x0,60m.
4. Specyfikacja Techniczna przewiduje położenie na daszku nad wykuszami blachy stalowej z barierkami przeciwśniegowymi – w przedmiarze nie ma uwzględnionych barierek przeciwśniegowych. Proszę o wyjaśnienie tej kwestii.
Odp. Nie przewiduje się montażu na daszkach barierek przeciwśniegowych.
5. W Specyfikacji widnieje zapis „wykonanie rynien i rur spustowych z PCV – zadaszenie nad wejściem”- natomiast nie ma takiej pozycji w Przedmiarze. Proszę o wyjaśnienie.
Odp. Zadaszenie nad wejściem zostało zrealizowane na wcześniejszym etapie robót. Nie należy więc kalkulować rynien i rur spustowych z nim związanych.
6. W przedmiarze w pozycji 13.4- „Ściany żelbetowe, dodatek za każdy 1˙cm różnicy grubości, beton podawany pompą” nie ma podanej krotności. Czy krotność nie powinna wynosić 17? Proszę o wyjaśnienie.
Odp. Z uwagi na projektowaną gr. ściany wynoszącą 25cm, w wycenie (poz. 13.4 przedmiaru robót) należy uwzględnić krotność 17.
Otrzymują:
Do Wiadomości:
Nawojowa: ,,Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Nawojowej - (Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Nawojowej)
Numer ogłoszenia: 100207 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Nawojowa , 313 313, 33-335 Nawojowa, woj. małopolskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,,Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Nawojowej - (Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Nawojowej).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ,,Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Nawojowej - (Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Nawojowej). Zakres rzeczowy zadania obejmuje: - Roboty ziemne, przygotowawcze, - Roboty rozbiórkowe i demontażowe, - Roboty murowe, wykonanie otworów okiennych, - Roboty wykończeniowe wewnętrzne, - Docieplenie stropu i ścian nad ostatnią kondygnacją, - Stolarka, - Roboty ślusarskie, - Parapety, - Malowanie dachu, - Elementy dachu wraz z pokryciem, - Izolacje ścian fundamentowych, - Murek oporowy, schody zewnętrzne, - Malowanie elementów stalowych, - Roboty wykończeniowe zewnętrzne, ocieplenie, - Nawierzchnie z kostki betonowej - miejsca postojowe i chodnik Na wykonawcy spoczywać będzie także: a) odpowiedzialność za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (Projekt budowlany zatwierdzony decyzją Starosty Nowosądeckiego), b) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich wymaganych dokumentów odpowiednio do zakresu robót, c) umieszczenie tablicy informacyjnej o finansowaniu operacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie po zakończeniu zadania. Uwaga: Użyte w Przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej nazwy handlowe lub symbole stosowane przez producentów są danymi przykładowymi. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy uczestniczący w postępowaniu kierowali się tymi danymi jedynie, jako wskazówkami, co do parametrów technicznych i jakościowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie; dziesięć tysięcy zł 00/100) do dnia 26.05.2014 r. do godz. 09:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Nowym Sączu Oddział w Nawojowej nr konta: 88 8811 0006 0022 0200 0013 0200. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji (wadium) należy złożyć: na dzienniku podawczym pokój nr 33 najpóźniej w terminie do 26.05.2014 r. do godz. 09:00, w oddzielnym opakowaniu i oznaczyć wadium do przetargu nr IRB.271.4.2014. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie ( art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.). Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt VI. 1.1. a siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna udokumentowanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonania minimum 1 zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. Na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży dokumenty wymienione w pkt VI.1.1 b siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnienie warunku dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający ocenia na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt VI.1.1 c-d siwz. Wykonawca ma dysponować osobą/osobami, które posiadają uprawnienia budowlane: w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, Ponadto osoby te muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w pkt VI 1.1 e - f siwz, przy czym Wykonawca musi wykazać że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 490 000 zł oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 490 000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz oferty, zgodny z treści ze wzorem stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej siwz, - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie. - wraz z ofertą winny być złożone oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt VI siwz
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany a) terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie robót. b) z uwagi na niezależne od stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy, np. kierownika budowy, (w szczególności choroba, wypadki losowe)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nawojowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nawojowa 33-335 Nawojowa 313.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Nawojowa 33-335 Nawojowa 313.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie