Wykonanie odbudowy korpusu drogi gminnej Nawojowa - Osiedle Podkamienne we wsi Nawojowa

Umieszczony: 16.01.2015, Zakończony: 02.02.2015, Status przetargu: nowy, Umieścił: Wojciech Kowalik

Nawojowa, dnia 19.02.2015 r.

 

IRB.271.1.2015

                                                                                                                                

ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

 

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego pn. „Wykonanie odbudowy korpusu drogi gminnej Nawojowa - Osiedle Podkamienne we wsi Nawojowa”.

 

 

 

1. Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późniejszymi zmianami) Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia, że:

- w przedmiotowym postępowaniu przetargowym za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta nr 1 złożona przez: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe ZIBUD Grzegorz Zając 34-608 Kamienica 477.

 

Uzasadnienie:

 

Oferta złożona przez w/w Oferenta, uznana za ważną, otrzymała maksymalną liczbę punktów w oparciu o ustalone kryterium i zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający ją wybrał, jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

- w prowadzonym postępowaniu przetragowym zostały złożone następujące oferty:

 

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium cena

Liczba pkt w kryterium gwarancja

Razem

 

1

Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe ZIBUD Grzegorz Zając

34-608 Kamienica 477

97

3

100

2

Pzedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. ul. Wiśniowieckiego 138

33-310 Nowy Sącz

68,98

3

71,98

3

ZBD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Spółka komandytowa

ul. Jagodowa 61

33-300 Nowy Sącz

90,30

3

93,30

4

Zakład Budowy i Utrzymania Dróg

Wojciech Fiut

ul. Węgierska 204

33-300 Nowy Sącz

77,88

3

80,88

5

Firma Handlowo Usługowa JANEKS Janusz Kucharski 33-335 Nawojowa 496

90,25

0

90,25

 

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia, że podpisanie umowy z wyłonionym Wykonawcą będzie możliwe po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.

Nawojowa, dnia 29.01.2015 r.

Numer sprawy: IRB.271.1.2015

 

 

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ

 

 

Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: „Wykonanie odbudowy korpusu drogi gminnej Nawojowa - Osiedle Podkamienne we wsi Nawojowa”.

 

Działając na podstawie art. 38 ust 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907) w odpowiedzi na zapytanie:

 

 

Pytanie 1:

 

SIWZ pkt. III mówi w Opisie przedmiotu zamówienia: 1. Przebudowa jezdni drogi w km 0+00 do 0+274 polegająca na: - zabezpieczeniu jezdni od strony chodnika krawężnikiem i ściekiem przykrawężnikowym … - w ramach odwodnienia”. Prosimy o informację w której pozycji przedmiaru zostało skalkulowane ułożenie w/w krawężnika.

Odpowiedź 1:

Ułożenie w/w krawężnika zostało skalkulowane w pozycji 38 i 39.

 

Pytanie 2:

Rys. Mapa sytuacyjno-wysokościowa w hm 0+0,35 wskazuje do wykonania wpust krawężnikowy żeliwny na studnie PCV o śr. 500 mm kl. 280 Prosimy o informację, w której pozycji przedmiaru został skalkulowany do wykonania w/w wpust?

Odpowiedź 2:

W/w wpust został skalkulowany w poz.74 i 75.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Otrzymują:

  1. Oferenci, którzy otrzymali materiały SIWZ wg wykazu w aktach sprawy
  2. A/a.

Do Wiadomości:

  1. Strona internetowa:  www.nawojowa.pl

Nawojowa, dnia 27.01.2015 r.

Numer sprawy: IRB.271.1.2015

 

 

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ

 

 

Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: „Wykonanie odbudowy korpusu drogi gminnej Nawojowa - Osiedle Podkamienne we wsi Nawojowa”.

 

Działając na podstawie art. 38 ust 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907) w odpowiedzi na zapytanie:

 

 

Pytanie:

W rozdziale XIV pkt.8 SIWZ Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawił Zamawiającemu uproszczone kosztorysy wykonania robót w rozbiciu m.in. na roboty elektryczne – budowa oświetlenia. W opisie przedmiaru zamówienia (rozdział III SIWZ) w projekcie i w przedmiarze robót nie występują roboty elektryczne.

Pytanie: czy roboty elektryczne są objęte niniejszym zamówieniem?

 

Odpowiedź:

Roboty elektryczne nie są objęte niniejszym zamówieniem. Nie należy przedstawiać kosztorysu uproszczonego Roboty elektryczne – budowa oświetlenia

Otrzymują:

  1. Oferenci, którzy otrzymali materiały SIWZ wg wykazu w aktach sprawy
  2. A/a.

 

Do Wiadomości:

  1. Strona internetowa:  www.nawojowa.pl

Nawojowa, dnia 27.01.2015 r.

Numer sprawy: IRB.271.1.2015

 

 

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ

 

 

Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: „Wykonanie odbudowy korpusu drogi gminnej Nawojowa - Osiedle Podkamienne we wsi Nawojowa”.

 

Działając na podstawie art. 38 ust 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907) w odpowiedzi na zapytanie:

 

 

Pytanie 1:

W projekcie budowlanym poz. 3.6 roboty ziemne widnieje zapis: ,,Uwaga: przed wykonaniem robót ziemnych tj. korytowaniem pod konstrukcje drogi na istniejącym pasie drogi należy dokonać sfrezowania …” jak i w SIWZ pkt. III Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przebudowa jezdni drogi w km 0+00 do 0+274 polegająca na: - rozebraniu nawierzchni z mas mineralno – bitumicznych” prosimy o informację, w której pozycji przedmiaru robót zostało ujęte wykonanie frezowania? Prosimy o doprecyzowanie oraz o zamieszczenie Bilansu robót ziemnych.

Odpowiedź 1:

Pozycja nr 4 przedmiaru - przyjąć zamiast "wywóz i utylizację" należy przyjąć "frezowanie nawierzchni bitumicznej gr 4 cm bez odwozu z wykorzystaniem destruktu na zaklinowanie górnej warstwy podbudowy pod nawierzchnię bitumiczną a także dla wzmocnienia lewostronnego".

Pytanie 2:

SIWZ pkt. III mówi w Opisie przedmiotu zamówienia: 1. Przebudowa jezdni drogi w km 0+00 do 0+274 polegająca na: - zabezpieczeniu jezdni od strony chodnika krawężnikiem i ściekiem przykrawężnikowym … - w ramach odwodnienia”. Prosimy o informację w której pozycji przedmiaru zostało skalkulowane ułożenie w/w krawężnika.

Odpowiedź 2:

Ułożenie w/w krawężnika zostało skalkulowane w pozycji 46 i 47.

Pytanie 3:

Przedmiar robót poz. 13 i 14 mówi o wykonaniu podbudowy z mieszanek mineralno–bitumicznych gr. 4 cm natomiast Projekt budowlany poz. 3.3.2 konstrukcja nawierzchni jezdni mówi o wykonaniu: warstwy wiążącej z masy mineralno asfaltowej AC 16W gr 4 cm także rys. przekrój typowy A-A hm 0+04 do 0+28 hm i przekrój typowy B-B hm 2+28 do 2+54 hm wskazuje do wykonania: warstwę wiążącą z masy mineralno asfaltowej AC 16W gr. 4 cm. prosimy o doprecyzowanie.

Odpowiedź 3:

Można przyjąć proponowaną w zapytaniu masę mineralno asfaltową AC11S co będzie wystarczające dla tej klasy drogi.

Pytanie 4

Przedmiar robót poz. 14 i 25 mówi o wykonaniu nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) natomiast Projekt budowlany poz. 3.3.2 Konstrukcja nawierzchni jezdni mówi o wykonaniu: warstwy ścieralnej – masa asfaltowa SMA 11 gr. 4 cm, także rys. przekrój typowy A-A hm 0+04 do 2+28 hm i przekrój typowy B-B hm 2+28 do 2+54 hm wskazuje do wykonania: warstwę ścieralna z masy mineralno-asfaltowej SMA11 gr. 4 cm również rys. Mapa – sytuacyjno–wysokościowa Legenda mówi o wykonaniu warstwy ścieralnej SMA11 przy założeniu klasy drogi – D oraz kategorii ruchu K-1 prosimy o doprecyzowanie oraz o odpowiedź czy istnieje możliwość zamiany SMA 11 na AC 11 S o tym samym KR w nawiązaniu do adnotacji zamieszczonej w WT-2, Że mieszanka SMA nie jest zalecana dla kategorii ruchu KR 1-2. W wypadku gdy nie jest możliwa zamiana na AC prosimy o dokładne określenie parametrów mieszanki mineralno-asfaltowej SMA 11 tj. podanie asfaltu, krzywych granicznych kategorii ruchu KR i określenie zastosowanego kruszywa wg WT-1 i WT-2.

Odpowiedź 4:

Można przyjąć proponowaną w zapytaniu masę mineralno-asfaltową AC11S co będzie wystarczające dla tej klasy drogi.

Pytanie 5:

Prosimy o informacje czy załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy czy jest tylko elementem poglądowym, a wycenę należy sporządzić w oparciu o dokumentacje projektowa i wizje lokalną?

Odpowiedź 5:

Załączony do siwz przedmiar robót stanowią jedynie dla Wykonawcy podstawę informacyjną, wycenę należy sporządzić w oparciu o dokumentacje projektowa i wizje lokalną.

Pytanie 6

Zgodnie z SIWZ punkt XIV pkt. 8 ,,Wybrany do realizacji zadania Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstaw Zamawiającemu uproszczone kosztorysy: 2 Roboty elektryczne – budowa oświetlenia” Prosimy o załączenie przedmiaru robót.

Odpowiedź 6:

Roboty elektryczne nie są objęte niniejszym zamówieniem. Nie należy przedstawiać kosztorysu uproszczonego Roboty elektryczne – budowa oświetlenia.

Pytanie 7:

Przedmiar robót zawiera odwołanie do Szczegółowej specyfikacji technicznej prosimy o zamieszczenie

Odpowiedź 7:

Załączamy opis techniczny do przedmiaru. Informacje w nim zawarte dotyczące przełożenia ogrodzeń nie sa objęte niniejszym zamówieniem.

Pytanie 8:

Prosimy o zamieszczenie rys. poręczy chodnikowych do wykonania.

Odpowiedź 8:

Załączamy rysunek poręczy chodnikowych segmentowych. Poręcz ta ma charakter pomocniczy dla ułatwienia ruchu pieszego przy spadku chodnika powyżej 6%.

Pytanie 9:

Prosimy o podanie, jakiej klasy maja być rury kanalizacyjne (pozycja 68 i 69 przedmiaru robót).

Odpowiedź 9:

Klasa rur kanalizacyjnych poz. 68 i 69 przedmiaru robót przyjąć SN8 z aprobatą dopuszczającą do wbudowania pod nawierzchnią jezdni.

Pytanie 10:

Rys. Mapa sytuacyjno-wysokościowa w hm 0+0,35 wskazuje do wykonania wpust krawężnikowy żeliwny na studnie PCV o śr. 500 mm kl. 280 Prosimy o informację, w której pozycji przedmiaru został skalkulowany do wykonania w/w wpust?

Odpowiedź 10:

W pozycji 56 zapisano 6 studzienek ściekowych typowych fi50 typu ciężkiego i tak należy przyjąć. Natomiast w km 0+035 i 0+036 jest jedna studzienka opisana dwukrotnie, drugi opis jest błędny, który podaje że jest to wpust krawężnikowy, proszę to odrzucić. Pozostaje 6 studzienek jak w kosztorysie i przedmiarze.

Pytanie 11:

Rys. przekrój podłużny drogi wskazuje do wykonania proj. odej. PCV fi 250 mm natomiast przedmiar robót poz. 68. mówi o rurach kanalizacyjnych PCV o śr. nom. 200 mm. Prosimy o doprecyzowanie.

Odpowiedź 11:

Wszystkie tzw odejścia to jest przykanaliki są fi200 jak w kosztorysie a nie jak na profilu podłużnym, proszę przyjąć fi200.

 

Otrzymują:

  1. Oferenci, którzy otrzymali materiały SIWZ wg wykazu w aktach sprawy
  2. A/a.

Do Wiadomości:

  1. Strona internetowa:  www.nawojowa.pl

Nawojowa: Wykonanie odbudowy korpusu drogi gminnej Nawojowa - Osiedle Podkamienne we wsi Nawojowa
Numer ogłoszenia: 6793 - 2015; data zamieszczenia: 16.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Nawojowa , 313 313, 33-335 Nawojowa, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie odbudowy korpusu drogi gminnej Nawojowa - Osiedle Podkamienne we wsi Nawojowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie odbudowy korpusu drogi gminnej Nawojowa - Osiedle Podkamienne we wsi Nawojowa. B. Zadanie pod nazwą: Wykonanie odbudowy korpusu drogi gminnej Nawojowa - Osiedle Podkamienne we wsi Nawojowa, obejmuje następujące zakresy: 1. Przebudowa jezdni drogi w km 0+00 do 0+274 polegająca na: - rozebraniu nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych; - obniżeniu niwelety podbudowy w dostosowaniu do poziomu zabudowy, wjazdów na posesję i garaży; - wykonaniu podbudowy warstwowej; - wykonaniu warstwy ścieralnej i wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej; - poszerzeniu poboczy jednostronnych; - zabezpieczeniu jezdni od strony chodnika krawężnikiem i ściekiem przykrawężnikowym z dwóch rzędów kostki betonowej - w ramach wykonania odwodnienia. 2. Budowa chodnika w km 0+00 do 0+274, strona prawa polegająca na: - rozbiórce istniejących elementów wjazdów; - ułożeniu krawężników i obrzeży: - wykonaniu podbudowy; - wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej; - zabezpieczenie chodnika poręczą na odcinku o zwiększonym spadku podłużnym; 3. Budowa miejsc postojowych polegająca na: - wykonanie podbudowy warstwowej; - wykonaniu warstwy ścieralnej i wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej. 4. Remont istniejących zjazdów polegający na: - ułożeniu krawężników; - wykonaniu podbudowy; - wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej; 5. Przebudowa skrzyżowania z drogą (dz. ew. 197) polegająca na: - wykonanie konstrukcji jezdni na połączeniu dróg; - poprawa geometrii skrzyżowania; 6. Wykonanie odwodnienia drogi polegające na: - wykonaniu ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej; - wykonaniu dwóch odcinków kanalizacji deszczowej o łącznej długości 175 metrów wraz z studzienkami ściekowymi (z przykanalikami), studni kontrolnych betonowych, studni rewizyjnych; - odbudowa istniejącego nieużywanego kolektora betonowego poprzez włożenie rur PCV w obsypce piaskowej. C. Na wykonawcy spoczywać będzie także: a) odpowiedzialność za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, b) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich wymaganych dokumentów powykonawczych odpowiednio do zakresu wykonanych robót, c) pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą sporządzoną w trzech kompletach w skali 1:1000 wraz z dokumentem potwierdzającym złożenie mapy powykonawczej do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nowym Sączu , Uwaga: Zamawiający zaleca zapoznanie się z miejscem realizacji zamówienia przed przystąpieniem do składania ofert. Użyte w Przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej nazwy handlowe lub symbole stosowane przez producentów są danymi przykładowymi. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy uczestniczący w postępowaniu kierowali się tymi danymi jedynie, jako wskazówkami, co do parametrów technicznych i jakościowych.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających na zasadach opisanych w ustawie Pzp. polegających na wykonaniu nieprzewidzianych robót budowlanych o charakterze podobnym do robót, które występują w zamówieniu podstawowym, jednak nie więcej niż 5% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.20-6, 45.23.11.00-6, 45.23.30.00-9, 45.23.32.21-4, 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie; dziesięć tysięcy zł 00/100) do dnia 02.02.2015 r. do godz. 09:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Nowym Sączu Oddział w Nawojowej nr konta: 88 8811 0006 0022 0200 0013 0200. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji (wadium) należy złożyć: na dzienniku podawczym pokój nr 33 najpóźniej w terminie do 02.02.2015 r. do godz. 09:00 w oddzielnym opakowaniu i oznaczyć wadium do przetargu nr IRB.271.1.2015. Wadium (złożenie, zwrot, zatrzymanie) realizowane będzie wg zasad określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt VI.1. a siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna udokumentowanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonania minimum 1 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. Na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży dokumenty wymienione w pkt VI.1 b siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający ocenia na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt VI.1 c-d siwz. Wykonawca ma dysponować osobą/osobami, które posiadają uprawnienia budowlane: a) w specjalności drogowej, b) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Ponadto osoby te muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w pkt VI 1.1 e - f siwz, przy czym Wykonawca musi wykazać że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz oferty, zgodny z treści ze wzorem stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej siwz, - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie. - wraz z ofertą winny być złożone oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt VI siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Okres gwarancji - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególności gdy jest spowodowana: a) wystąpieniem wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie robót, klęsk żywiołowych, b) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: opóźnienia, utrudnienia robót, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu. 2) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie. 3) zmiany stawki podatku VAT, (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT), 4) wprowadzeniu robót zamiennych z powodu: a) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, b) zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Szczegółowy zakres robót zamiennych musi zostać udokumentowany. Wprowadzenie robót zamiennych w żaden sposób nie może wpłynąć na kwotę wynagrodzenia należnego Wykonawcy, 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nawojowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nawojowa 33-335 Nawojowa 313.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Nawojowa 33-335 Nawojowa 313.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

Załączniki