Realizacja programu wieloletniego: Pomoc państwa w zakresie dożywiania na okres styczeń - czerwiec 2016 - przygotowanie i dostarczanie ciepłych jednodaniowych posiłków dla osób uprawionych z terenu Gminy Nawojowa

Umieszczony: 09.12.2015, Zakończony: 17.12.2015, Status przetargu: nowy, Umieścił: Wojciech Kowalik

Nawojowa, dnia 23.12.2015 r.

 

GOPS.271.2.2015

                                                                                                                                

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego pn. „Realizacja programu wieloletniego: „Pomoc państwa w zakresie dożywiania na okres styczeń - czerwiec 2016” - przygotowanie i dostarczanie ciepłych jednodaniowych posiłków dla osób uprawionych z terenu Gminy Nawojowa”.

 

1. Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późniejszymi zmianami) Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nawojowej zawiadamia, że:

- w przedmiotowym postępowaniu przetargowym za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta nr 1 złożona przez firmę: CATERMED S.A. z siedzibą w Krakowie przy ul. Ks. Siemaszki 15A.

 

Uzasadnienie:

 

Oferta złożona przez w/w Oferenta, uznana za ważną, otrzymała najwyższą liczbę punktów w oparciu o ustalone kryteria i zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający ją wybrał, jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

- w prowadzonym postępowaniu przetragowym zostały złożone następujące oferty:

 

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium cena

Liczba pkt w kryterium doświadczenie

Razem

 

1

CATERMED S.A.

ul. Ks. Siemaszki 15A

31-201 Kraków

98

2

100

2

Firma LIDJAN

Jan Tokarz

ul. Nowa 15

33-370 Muszyna

Oferta odrzucona

Oferta odrzucona

Oferta odrzucona

3

Kompleksowe Usługi Kateringowe

DELICJA

Sebastian Basista

Kobylanka 564

38-303 Kobylanka

Oferta odrzucona

Oferta odrzucona

Oferta odrzucona

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zawiadamiamy o odrzuceniu:

 

- oferty nr 2 złożonej przez Firmę LIDJAN Jan Tokarz z siedzibą w Muszynie przy ul. Nowej 15 na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. z uwagi na to, że jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ponieważ została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

Uzasadnienie:

Zamawiający w treści siwz wymagał, aby surowcowy uśredniony tzw. wsad do kotła umożliwiający wyprodukowanie gorącego posiłku o charakterze obiadu jednodaniowego z uwzględnieniem niniejszej specyfikacji nie był niższy niż 3,70 zł brutto licząc w cenach hurtowych. Wykonawca w swojej ofercie przedstawił że koszt przygotowania i dostarczenia jednego posiłku będzie wynosił 3,70 zł brutto (całkowity koszt zamówienia 115 884,00 zł brutto). Zamawiajacy pismem z dnia 18.12.2015 roku wezwał Wykonawcę do wyjaśnienia dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość oferty w celu ustalenia czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny. Wykonawca pismem z dnia 21.12.2015 roku data wpływu 22.12.2015 roku przedstawił na jakiej podstawie skalkulował cenę zaoferowaną w swojej ofercie oraz wysokość kosztów mających wpływ na wykonanie jednego posiłku.

 

W rozumieniu Zamawiajacego ,,surowcowy uśredniony tzw. wsad do kotła umożliwiajacy wyprodukowanie jednego gorącego posiłku o charakterze obiadu jednodaniowego”  jest to jedynie koszt surowca potrzebnego do przygotowania posiłku. Cena za przygotowania jednego posiłku winna być wyższa od kwoty 3,70 zł brutto o pozostałe koszty związane z wyprodukowaniem, koszty opakowań jednorazowych, dostarczenie do poszczególnych szkół, wydanie uczniom oraz kosztu odbioru i utylizacji naczyń jednorazowych oraz pozostałe koszty które ponosi wykonawca.

 

Z wyjaśnień wykonawcy wynika że koszty przygotowania posiłków, naczyń jednorazowych oraz koszty dostarczenia mieszcza cię w kwocie 3,70 zł brutto czym zaniżają surowcowy uśredniony  tzw. wsad do kotła co jest niezgodne z treścia siwz.

 

Wykonawca w wyznaczonym terminie mógł zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ z czego nie skorzystał.

 

W związku z powyższym zachodzi konieczność odrzucenia oferty, na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp.

 

- oferty nr 3 złożonej przez firmę Kompleksowe Usługi Kateringowe DELICJA Sebastian Basista z siedziba w miejscowości Kobylanka 564, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ponieważ została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp zawiadamiamy o wykluczeniu, z postępowania o udzielenie zamówienia;

 

  1. Firmę LIDJAN Jan Tokarz z siedzibą w Muszynie przy ul. Nowej 15, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp z uwagi na to, że Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

 

W treści siwz Zamawiający żądał, aby jako spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia. Poprzez zamówienie o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia należy rozumieć: świadczenie usługi gastronomicznej polegającej na przygotowaniu, dostarczeniu jednodaniowych posiłków dla podobnej liczby osób dziennie ile osób jest żywionych określonej przez zamawiającego, (około 290 osób dziennie) średnio min. 5 razy w ciągu tygodnia przez okres min. 6 miesięcy.

 

Wykonawca załączył do oferty ,,Wykaz Wykonanych usług dla potrzeb potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu”. Z dokumentu tego nie wynika, że Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat wykonał minimum 1 zadanie o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia. Zamawiający pismem z dnia 18.12.2015 roku wezwał Wykonawcę do wyjaśnień w/w dokumentu.

Wykonawca pismem z dnia 21.12.2015 roku data wpływu 22.12.2015 roku wyjaśniał swoje referencje jednak nie wynika z nich że Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat wykonał minimum 1 zadanie o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia

 

  1. Firmę Kompleksowe Usługi Kateringowe DELICJA Sebastian Basista z siedziba w miejscowości Kobylanka 564, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp z uwagi na to, że Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

 

W treści siwz Zamawiający żądał, aby jako spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia. Poprzez zamówienie o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia należy rozumieć: świadczenie usługi gastronomicznej polegającej na przygotowaniu, dostarczeniu jednodaniowych posiłków dla podobnej liczby osób dziennie ile osób jest żywionych określonej przez zamawiającego, (około 290 osób dziennie) średnio min. 5 razy w ciągu tygodnia przez okres min. 6 miesięcy.

 

Wykonawca załączył do oferty ,,Wykaz Wykonanych usług dla potrzeb potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu”. Z dokumentu tego nie wynika, że Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat wykonał minimum 1 zadanie o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia. Zamawiający pismem z dnia 18.12.2015 roku wezwał Wykonawcę do wyjaśnień w/w dokumentu.

Wykonawca w dniu 22.12.2015 roku dostarczył kopie porozumień oraz umów na wykonywanie usług kateringowych. Z dokumentów tych nie wynika że Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat wykonał minimum 1 zadanie o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia.

 

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nawojowej zawiadamia, że podpisanie umowy z wyłonionym Wykonawcą będzie możliwe po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.

Nawojowa: Realizacja programu wieloletniego: Pomoc państwa w zakresie dożywiania na okres styczeń - czerwiec 2016 - przygotowanie i dostarczanie ciepłych jednodaniowych posiłków dla osób uprawionych z terenu Gminy Nawojowa
Numer ogłoszenia: 181953 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Nawojowa 313, 33-335 Nawojowa, woj. małopolskie, tel. 18 445 79 14, faks 18 445 79 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja programu wieloletniego: Pomoc państwa w zakresie dożywiania na okres styczeń - czerwiec 2016 - przygotowanie i dostarczanie ciepłych jednodaniowych posiłków dla osób uprawionych z terenu Gminy Nawojowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do poszczególnych placówek Gorących posiłków jednodaniowych: a/ ziemniaki lub produkty przetworzone z ziemniaków o odpowiedniej gramaturze lub zamiennik (ryż, kasza) - 200 gram, mięso - 100 gram, surówka - 150 gram, sok lub kompot - 200 ml Za danie z mięsem, jeden raz w tygodniu posiłek mogą stanowić pierogi, naleśniki z serem, lub danie z makaronem itp. o minimalnej gramaturze 400 gram + sok lub kompot 200 ml. Wartość kaloryczna posiłku nie może być niższa niż 1000 kcal. Placówka Szacunkowa ilość posiłków Szkoła Podstawowa w Nawojowej 23 Szkoła Podstawowa w we Frycowej 43 Publiczne Gimnazjum w Nawojowej 70 Szkoła Podstawowa w Bączej-Kuninie 54 Szkoła Podstawowa w Homrzyskach 27 Szkoła Podstawowa w Żeleźnikowej Małej 50 Szkoła Podstawowa w Żeleźnikowej Wielkiej 23 RAZEM 290 2. Posiłki muszą posiadać wymagalną przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z przepisami i wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia zbiorowego. Zamawiający wymaga, aby surowcowy uśredniony tzw. wsad do kotła umożliwiający wyprodukowanie gorącego posiłku o charakterze obiadu jednodaniowego z uwzględnieniem niniejszej specyfikacji nie był niższy niż 3,70 zł brutto licząc w cenach hurtowych. Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu 2 tygodni /10 dni/ wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Zamawiający wymaga dostarczenia jadłospisów na dany miesiąc w ostatnim dniu miesiąca poprzedzającego. Dostarczenie/wydawanie posiłków - w godzinach umówionych z Dyrektorami Szkół. Przewidywane przerwy obiadowe w szkołach: Placówka Przerwy obiadowe Szkoła Podstawowa w Nawojowej 11:55-12:10 Szkoła Podstawowa w we Frycowej 11:35-11:50 Publiczne Gimnazjum w Nawojowej 10:55-11:10 Szkoła Podstawowa w Bączej Kuninie 10:05-10:25 Szkoła Podstawowa w Homrzyskach 10:25-10:45 Szkoła Podstawowa w Żeleźnikowej Małej 11:15-11:35 Szkoła Podstawowa w Żeleźnikowej Wielkiej 10:35-10:55 W ramach realizacji zamówienia należy zapewnić posiłek w pojemnikach porcjowanych jednorazowych. Firma cateringowa musi zapewnić również odbiór naczyń jednorazowych do utylizacji najpóźniej w dniu następnym. Zamawiający zastrzega, że ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany. Zmiana ilości zarówno na + jak i na - nie będzie powodować zmiany ceny posiłku ani zmiany warunków umowy. 3. Wykonawca zapewnia transport posiłków we własnym zakresie. Wykonawca zapewni transport posiłków w taki sposób, aby posiłki dostarczone do spożycia posiadały wymaganą przepisami prawa temperaturę. 4. Firma cateringowa dostarczająca posiłki musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności cateringowej oraz na transport posiłków. 5. Przygotowanie posiłków w okresie od dnia podpisania umowy do 23.06.2016 r. z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od nauki w szkole i przerw w nauce w szkole.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

 

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada: aktualny wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej na prowadzenie działalności w zakresie przygotowywania i wydawania posiłków w ramach cateringu; transportu artykułów spożywczych niewymagających chłodzenia oraz przewozu posiłków w termosach w ramach cateringu samochodem. Zamawiający warunek będzie sprawdzał na podstawie złożonego dokumentu - zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej na prowadzenie działalności w zakresie przygotowywania i wydawania posiłków w ramach cateringu; transportu artykułów spożywczych niewymagających chłodzenia oraz przewozu posiłków w termosach w ramach cateringu samochodem

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia. UWAGA: Poprzez zamówienie o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia należy rozumieć: świadczenie usługi gastronomicznej polegającej na przygotowaniu, dostarczeniu jednodaniowych posiłków dla podobnej liczby osób dziennie ile osób jest żywionych określonej przez zamawiającego, średnio min. 5 razy w ciągu tygodnia przez okres min. 6 miesięcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy o dysponowaniu odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz oferty, zgodny ze wzorem stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej siwz, -pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - w przypadku wykonawców występujących wspólnie - wraz z ofertą winny być złożone oświadczenia lub dokumenty wymienione w siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Doświadczenie - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty tylko i wyłącznie w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynikać będzie z sytuacji której nie można było wcześniej przewidzieć lub gdy zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nawojowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 33-335 Nawojowa 313 pok. 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 33-335 Nawojowa 313 pok. 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


Załączniki