Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Nawojowej w roku szkolnym 2015/2016

Umieszczony: 09.07.2015, Zakończony: 17.07.2015, Status przetargu: nowy, Umieścił: Wojciech Kowalik

Nawojowa, dnia 23.07.2015 r.

ZEAS.271.1.2015

                                                                                                                     

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy przetargu nieograniczonego pn. „Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Nawojowej w roku szkolnym 2015/2016”.

 

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późniejszymi zmianami) Dyrektor Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Nawojowej zawiadamia, że w cześci dotyczącej:

-  zadania nr 1

za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta nr 2 złożona przez firmę: RAFATEX – Przewóz Osób Jan Rafa z siedzibą w miejscowości Sienna 67, 33-318 Gródek n/D

Uzasadnienie:

Oferta złożona przez w/w Wykonawcę, uznana za ważną, otrzymała najwyższą liczbę punktów w oparciu o ustalone kryterium i zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych Zamawiający ją wybrał jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

-  zadania nr 2

za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta nr 2 złożona przez firmę RAFATEX – Przewóz Osób Jan Rafa z siedzibą w miejscowości Sienna 67, 33-318 Gródek n/D.

Uzasadnienie:

Oferta złożona przez w/w Wykonawcę, uznana za ważną, otrzymała najwyzszą liczbę punktów w oparciu o ustalone kryterium i zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych Zamawiający ją wybrał jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

-  zadania nr 3

za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta nr 1 złożona przez F.H.U. KOZI Artur Kozdrój Usługi Transportowe, Import Eksport, Auto-Serwis z siedzibą w Nowym Sączu przy ul. Kossaka 11.

Uzasadnienie:

Oferta złożona przez w/w Wykonawcę, uznana za ważną, otrzymała najwyższą liczbę punktów w oparciu o ustalone kryterium) i zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych Zamawiający ją wybrał jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

-  zadania nr 4

za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta nr 1 złożona przez firmę: F.H.U. KOZI Artur Kozdrój Usługi Transportowe, Import Eksport, Auto-Serwis z siedzibą w Nowym Sączu przy ul. Kossaka 11.

Uzasadnienie:

Oferta złożona przez w/w Wykonawcę, uznana za ważną, otrzymała najwyższą liczbę punktów w oparciu o ustalone kryterium i zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych Zamawiający ją wybrał jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 

-  zadania nr 5

za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta nr 1 złożona przez firmę: F.H.U. KOZI Artur Kozdrój Usługi Transportowe, Import Eksport, Auto-Serwis z siedzibą w Nowym Sączu przy ul. Kossaka 11.

Uzasadnienie:

Oferta złożona przez w/w Wykonawcę, uznana za ważną, otrzymała najwyższą liczbę punktów w oparciu o ustalone kryterium i zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych Zamawiający ją wybrał jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

- w prowadzonym postępowaniu przetragowym zostały złożone następujące oferty

 

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium cena

Loczba pkt w kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego

Razem liczba pkt

Zadanie nr 1

2

RAFATEX – Przewóz Osób Jan Rafa

Sienna 67

33-318 Gródek n/D.

98

2

100

3

ARNIKA Paweł Różański

ul. Zamkowa 17

33-380 Krynica Zdrój

63,93

2

65,93

Zadanie nr 2

 

 

 

1

Firma Handlowo Usługowa KOZI Artur Kozdrój Usługi Transportowe Import-Eksport Auto Serwis

ul. Kossaka 11

33-300 Nowy Sącz

86,74

2

88,74

2

RAFATEX – Przewóz Osób Jan Rafa

Sienna 67

33-318 Gródek n/D.

98

2

100

3

ARNIKA Paweł Różański

ul. Zamkowa 17

33-380 Krynica Zdrój

58,39

2

60,39

Zadanie nr 3

1

Firma Handlowo Usługowa KOZI Artur Kozdrój Usługi Transportowe Import-Eksport Auto Serwis

ul. Kossaka 11

33-300 Nowy Sącz

98

2

100

2

RAFATEX – Przewóz Osób Jan Rafa

Sienna 67

33-318 Gródek n/D.

66,64

2

68,64

3

ARNIKA Paweł Różański

ul. Zamkowa 17

33-380 Krynica Zdrój

88,85

2

90,85

Zadanie nr 4

1

Firma Handlowo Usługowa KOZI Artur Kozdrój Usługi Transportowe Import-Eksport Auto Serwis

ul. Kossaka 11

33-300 Nowy Sącz

98

2

100

2

RAFATEX – Przewóz Osób Jan Rafa

Sienna 67

33-318 Gródek n/D.

93,58

2

95,58

3

ARNIKA Paweł Różański

ul. Zamkowa 17

33-380 Krynica Zdrój

87,96

2

89,96

Zadanie nr 5

1

Firma Handlowo Usługowa KOZI Artur Kozdrój Usługi Transportowe Import-Eksport Auto Serwis

ul. Kossaka 11

33-300 Nowy Sącz

98

2

100

2

RAFATEX – Przewóz Osób Jan Rafa

Sienna 67

33-318 Gródek n/D.

97,74

2

99,74

3

ARNIKA Paweł Różański

ul. Zamkowa 17

33-380 Krynica Zdrój

79,97

2

81,97

 

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Dyrektor Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Nawojowej zawiadamia, że podpisanie umowy z wyłonionymi Wykonawcami będzie możliwe po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.

 

Nawojowa: Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Nawojowej w roku szkolnym 2015/2016
Numer ogłoszenia: 102347 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół , Nawojowa, 33-335 Nawojowa, woj. małopolskie, tel. 18 44 57 500, faks 18 44 57 500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Nawojowej w roku szkolnym 2015/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie i odwożenie uczniów do Publicznego Gimnazjum w Nawojowej w roku szkolnym 2015/2016, z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Lp Trasa przejazdu Liczba uczniów 1 Frycowa - Rybień 19 2 Frycowa Górna 3 3 Frycowa Szkoła 21 - Nawojowa Zadanie nr 2: Lp Trasa przejazdu Liczba uczniów 1 Złotne 2 2 Homrzyska Górne 7 3 Homrzyska GS 3 4 Frycowa Potok 17 - Nawojowa Zadanie nr 3: Lp Trasa przejazdu Liczba uczniów 1 Bącza - Kunina 11 - Nawojowa Zadanie nr 4: Lp Trasa przejazdu Liczba uczniów 1 Żeleźnikowa Mała 25 - Nawojowa Zadanie nr 5: Lp Trasa przejazdu Liczba uczniów 1 Żeleźnikowa Wielka 53 - Nawojowa 2. Szczegółowy rozkład przywozu i odwozu uczniów podany zostanie po zatwierdzeniu rozkładu zajęć.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

 

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówień uzupełniających na zasadach opisanych w ustawie Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt VI. 1.1. b siwz. Zamawiający żąda, aby Wykonawca posiadał licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt VI. 1.1. a siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia Zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt VI.1.1 e siwz. Wykonawca ma dysponować ilością pojazdów odpowiadającą ilości tras, na które wykonawca składa ofertę + jeden pojazd awaryjny niezależnie od ilości tras i ilość miejsc w pojazdach nie może być mniejsza niż ilość uczniów na danej trasie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt VI.1.1 c -d siwz. Wykonawca ma dysponować odpowiednią ilością kierowców zdolnych do wykonania zamówienia i posiadających wymagane uprawnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w pkt VI 1.1 f siwz przy czym Wykonawca musi wykazać że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz oferty, zgodny z treści ze wzorem stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej siwz, - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie. - wraz z ofertą winny być złożone oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt VI siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nawojowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Nawojowej 33-335 Nawojowa 313.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Nawojowej 33-335 Nawojowa 313.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trasa przejazdu Frycowa - Nawojowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa przejazdu Liczba uczniów Frycowa - Rybień 19 Frycowa Górna 3 Frycowa Szkoła 21 - Nawojowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 2

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trasa przejazdu Złotne - Nawojowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa przejazdu Liczba uczniów Złotne 2 Homrzyska Górne 7 Homrzyska GS 3 Frycowa Potok 17 - Nawojowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 2

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trasa przejazdu Bącza Kunina - Nawojowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa przejazdu Liczba uczniów Bącza - Kunina 11 - Nawojowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 2

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Trasa przejazdu Żeleźnikowa Mała - Nawojowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa przejazdu Liczba uczniów Żeleźnikowa Mała 25 - Nawojowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 2

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Trasa przejazdu Żeleźnikowa Wielka - Nawojowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa przejazdu Liczba uczniów Żeleźnikowa Wielka 53 - Nawojowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 2

Załączniki