Obsługa bankowa budżetu Gminy Nawojowa i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury w okresie od 16 października 2016 roku do 15 października 2020 roku

13.09.2016, Kategoria: Zapytania ofertowe

Zapytanie ofertowe na realizację zadania "Obsługa bankowa budżetu Gminy Nawojowa i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury w okresie od 16 października 2016 roku do 15 października 2020 roku"

ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

Dotyczy zapytania ofertowego pn: „Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Nawojowa i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury w okresie od 16 października 2016 roku do 15 października 2020r.”

            Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia, że w przedmiotowym postępowaniu wybrano ofertę Banku Spółdzielczego, al. Stefana Batorego 78, w Nowym Sączu.

Uzasadnienie:Została złożona tylko jedna oferta. Oferta zawierała wymagane dokumenty wobec czego, została uznana za ważną.Zamawiający wybrał ofertę Banku Spółdzielczego w Nowym Sączu jako najkorzystniejszą, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ZAPYTANIE OFERTOWE

W związku z zamiarem zlecenia usługi o wartości poniżej 30.000 EURO w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz.2164), Gmina Nawojowa prosi o złożenie oferty cenowej w postępowaniu pn:

 „Obsługa bankowa budżetu Gminy Nawojowa  i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury w okresie od 16 października 2016 roku do 15 października 2020r” .

I. Zamawiajacy:

Gmina Nawojowa
33-335 Nawojowa 313
NIP 734-345-08-06
tel:  (18) 445-70-67, 68; fax: (18) 445-70-10
e-mail: gmina@nawojowa.pl

II. Przedmiot zamówienia:

Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Nawojowa i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury - zgodnie z załączonym wzorem umowy stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

III. Termin wykonania zamówienia:

Termin wykonania zamówienia ustala się na okres od 16 października 2016 roku do dnia 15 października 2020 roku.

IV. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

  1. podpisany wzór umowy,
  2. formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę,
  3. aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  4. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
  5. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Bankowe.

V. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami

Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:

stanowisko:                                                                   Skarbnik

imię i nazwisko                                                             Elżbieta Szczepaniak

tel.                                                                                   (18) 445 -70-67, 68

fax.                                                                                 (18) 445- 70-10

w dniach                                                                        poniedziałek w godz. 800 – 1600

                                                                                        wtorek – piątek w godz. 730 – 1530

lub na adres e-mail: gmina@nawojowa.pl

WIĘCEJ znajdą Państwo w załącznikach, których lista znajduje się poniżej >>>

Autor: Elżbieta Szczepaniak
Data: 13.09.2016

Załączniki