Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa – wieś Bącza Kunina, Homrzyska i Złotne, Frycowa, Nawojowa, Popardowa, Żeleźnikowa Wielka i Żeleźnikowa Mała

Umieszczony: 31.03.2017, Zakończony: 10.04.2017, Status przetargu: nowy, Umieścił: Wojciech Kowalik

IRB.271.1.2017                                                                    Nawojowa, dnia 20.04.2017 r.

                                

                                                                                                                     

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego pn. „Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa – wieś Bącza Kunina, Homrzyska i Złotne, Frycowa, Nawojowa, Popardowa, Żeleźnikowa Wielka i  Żeleźnikowa Mała

 

1. Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zmianami) Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia, że:

- w przedmiotowym postępowaniu przetargowym za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta nr 1 złożona przez Konsorcjum firm: MC kwadrat studio projektowe Magdalena Czechowska – Lider Konsorcjum, al. Dygasińskiego 5, 30-820 Kraków oraz GrafIT Urszula Jamroży-Kowalska – Partner Konsorcjum, ul. Emaus 35F, 30-213 Kraków .

 

Uzasadnienie:

Oferta złożona przez w/w Oferenta, uznana za ważną, otrzymała najwyższą liczbę punktów w oparciu o ustalone kryterium i zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający ją wybrał, jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

- w prowadzonym postępowaniu przetragowym złożono 1 ofertę, nie odżucono żadnej oferty;

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium cena

Liczba pkt w kryterium doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

Razem

 

1

Konsorcjum Firm:

MC kwadrat studio projektowe

Magdalena Czechowska

LIDER KONSORCJUM

Al. Dygasińskiego 5

30-820 Kraków

 

GrafIT

Urszula Jamroży – Kowalska

PARTNER KONSORCJUM

Ul. Emaus 35F

30-213 Kraków

60

40

100

 

Numer sprawy: IRB.271.2.2017                                                 Nawojowa, dnia 11.04.2017 r.

Informacja z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Opracowanie  miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa – wieś Bącza Kunina, Homrzyska i Złotne, Frycowa, Nawojowa, Popardowa, Żeleźnikowa Wielka i  Żeleźnikowa Mała”

Działając na podstawie art. 86 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z póżn. zm.) Zamawiający przekazuje informacje następującej treści:

Termin składania ofert upłynął 10.04.2017r. o godz. 13:00.

  1. Przed otwarciem ofert Zamawiający poinformował, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 390 000,00 zł.
  2. Do upływu terminu składa ofert, do Zamawiającego wpłynęła 1 oferta:

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena zł brutto

 

 

1

Konsorcjum Firm:

MC kwadrat studio projektowe

Magdalena Czechowska

LIDER KONSORCJUM

Al. Dygasińskiego 5

30-820 Kraków

 

GrafiT

Urszula Jamroży – Kowalska

PARTNER KONSORCJUM

Ul. Emaus 35F

30-213 Kraków

297 660,00 zł

 

 

Termin wykonania zamówienia: 30.05.2019r.

Termin płatności: 30 dni

            Zgodnie z przepisami art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm), każdy wykonawca, który złożył ofertę w przedmiotowym postępowaniu, zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.

Nawojowa, dnia 06.04.2017 r.

Numer sprawy: IRB.271.2.2017

 

 

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ

 

 

Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: „Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa – wieś Bącza Kunina, Homrzyska i Złotne, Frycowa, Nawojowa, Popardowa, Żeleźnikowa Wielka i  Żeleźnikowa Mała

 

Działając na podstawie art. 38 ust 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z póżn. zm.) w odpowiedzi na zapytanie:

 

 

Proszę o zmianę terminów ustalonych w projekcie umowy, ponieważ są one ustalone niewłaściwe gdyż nie uwzględniają specyfiki projektowania urbanistycznego. Projekt planu to nie jest budowa drogi gminnej.

Po pierwsze

termin realizacji całego przedmiotu umowy ustalono na dzień 20.05.2019 rok. Jest to termin zakończenia prac objętych niniejszą umową czyli przekazanie projektu planu do uchwalenia. Nie może być objęte przedmiotową umową ogłoszenie uchwał Rady w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego, gdyż nie jest to kompetencja projektanta. Ponadto informuje iż projekt planu musi zostać opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego do 14-u dni od przyjęcia go uchwałą Rady Gminy.

Po drugie

przed przystąpieniem do projektowania, czyli konstruowania ustaleń planu, musi być wykonane Opracowanie ekofizjograficzne, które wymaga kartowania całego obszaru gminy, czyli kilkunastu wizji w terenie, a dopiero później prac kameralnych. Jest to opracowanie trwające co najmniej 3-4 miesięcy, co uzależnione jest od problemów występujących na danym terenie. Kolejną, równoległą pracą jest inwentaryzacja, która jest niezbędna dla zakończenia Opracowania ekofizjograficznego. Oba opracowania są wykonywane równolegle, ale musza być spójne. Dopiero później może być wykonywany projekt planu. Jego zakończenie trwa ok. 4 miesięcy co uzależnione jest od współpracy z instytucjami oraz władzami gminy, ale też od problemów występujących na terenie gminy. Dopiero po ostatecznym opracowaniu projektu planu możliwe jest wykonanie Prognozy oddziaływania na środowisko oraz Prognozy skutków finansowych – co daje kolejne 3 miesiące.

Reasumując niezbędny jest co najmniej rok, aby przekazać projekt planu do uzgodnień.

Po trzecie,

Nie jest zupełnie zrozumiały okres ok. 6,5 miesiąca na uchwalenie projektu planu i jego publikacje, a pozostawienie na opracowanie na opracowanie projektu planu, dla tak trudnego obszaru, objętego różnymi formami ochrony tylko ok. 7 miesięcy. Tym bardziej, iż projekt planu przekazywany na sesje jest dokumentem skończonym, który nie może podlegać żadnym modyfikacjom. W związku z powyższym, 6,5 miesiąca należy przeznaczyć na prace projektowe oraz rozpatrzenie uwag (zgodnie ze specyfikacją).

 

Dlatego proponuję następujący zapis w umowie:

  1. Przedmiot umowy będzie realizowany etapowo:
  1. Etap I – Dostarczenie Zamawiającemu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do przedłożenia do uzgodnień – w terminie do dnia 15.03.2018 r.
  2. Etap II – przekazanie do uchwalenia przez Radę Gminy Nawojowa przedmiotowych planów – w terminie do dnia 10.04.2019 r.
  3. Etap III – przekazanie do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego uchwalonych przez Radę Gminy Nawojowa przedmiotowych planów – w terminie do dnia 15.05.2019 r.

Tym samym winien ulec stosownej zmianie ust. 3 w paragrafie 3 dotyczący terminów płatności.

 

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że terminy zawarte w projekcie umowy nie ulegają zmianie.

Ogłoszenie nr 56426 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.
Nawojowa: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa – wieś Bącza Kunina, Homrzyska i Złotne, Frycowa, Nawojowa, Popardowa, Żeleźnikowa Wielka i Żeleźnikowa Mała
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nawojowa, krajowy numer identyfikacyjny 491892529, ul. Ogrodowa  2, 33-335   Nawojowa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 445 70 68, e-mail wojt@nawojowa.pl, faks 18 445 70 10.
Adres strony internetowej (URL): www.nawojowa.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.nawojowa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Urząd Gminy Nawojowa, ul. Ogrodowa 2, 33-335 Nawojowa

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemny za pośrednictwem peratora pcztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r.,poz. 1830) lub za pośrednictwem osłańca lub osobiście
Adres:
Urząd Gminy Nawojowa, ul. Ogrodowa 2, 33-335 Nawojowa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa – wieś Bącza Kunina, Homrzyska i Złotne, Frycowa, Nawojowa, Popardowa, Żeleźnikowa Wielka i Żeleźnikowa Mała
Numer referencyjny: IRB.271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa w zakresie obszarów – wieś Bącza Kunina, Homrzyska i Złotne, Frycowa, Nawojowa, Popardowa, Żeleźnikowa Wielka i Żeleźnikowa Mała” wraz z opracowaniem ekofizjograficznym. Sporządzenie opracowań nastąpi na bazie obecnie obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego ze zmianami oraz wniosków złożonych dotychczas jak również po rozpoczęciu zadania. W ramach niniejszego zamówienia i całościowego kosztu opracowania na wykonawcy spoczywać będzie: -Zebranie i przetworzenie wszelkich materiałów i dokumentów związanych z opracowaniem projektów planów włącznie z uwzględnieniem terenów osuwiskowych i narażonych na osuwanie; - Analiza zasadności przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pod kątem zgodności ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, w odniesieniu do wniosków złożonych przed zakończeniem niniejszego postępowania o zamówienie publiczne i po ogłoszeniu o przystąpieniu do sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa – z opracowaniem propozycji ich rozpatrzenia (analiza przedstawiona w wersji graficznej z naniesieniem wniosków na mapę oraz tabelarycznej) -Wykonawca po przystąpieniu do realizacji zadania przeprowadzi wizję w terenie (inwentaryzację) z powiadomieniem Zamawiającego przed jej dokonaniem. -Wykonawca ma obowiązek konsultowania z Zamawiającym istotnych rozwiązań mających wpływ na kształtowanie polityki przestrzennej na terenie gminy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wpływu na treść zapisów i sposób kształtowania ustaleń zawartych w projekcie planu (w zakresie nienaruszającym obowiązujących przepisów). -Wykonanie projektów planów dla obszarów określonych wyżej wraz ze sporządzeniem wszystkich niezbędnych dokumentów i opracowań; -Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko; -Opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu; -Przygotowanie, prowadzenie i monitorowanie całości toku postępowania i wszystkich czynności wynikających z obowiązującej procedury sporządzania i uchwalania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zgodnie z wymogami ustawowymi (na koszt Wykonawcy), w szczególności: * przygotowywanie, wydruk i dostarczanie gotowych do podpisu Wójta pism, wniosków, zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń i innych niezbędnych dokumentów w wersji papierowej w odpowiedniej do potrzeb formie i ilości wraz z niezbędnymi skompletowanymi i zszytymi załącznikami oraz rozdzielnikami zawierającymi właściwe nazwy organów i instytucji z pełnymi aktualnymi adresami. Odpowiednio do potrzeb przygotowanie analogicznych dokumentów na nośnikach elektronicznych w koniecznych ilościach; * dostarczanie odpowiednich do potrzeb wysyłkowych właściwych kopert prawidłowo zaadresowanych i zaopatrzonych w opisane zwrotne potwierdzenia odbioru dla wszystkich dokumentów podlegających wysyłce; *przygotowanie treści i ogłaszanie w prasie obwieszczeń i innych dokumentów koniecznych w toku opracowania; *opracowanie wszelkich innych niezbędnych dokumentacji nie wymienionych w opisie zamówienia, a wymaganych obowiązującymi przepisami i procedurami prawnymi; *sporządzenie na nośnikach elektronicznych wszelkich dokumentacji planistycznych i dokumentów, w ilościach odpowiednich do potrzeb dla poszczególnych etapów procedury; *Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego ustosunkowania się do otrzymanych wniosków oraz przekazywanych uwag Zamawiającego, usuwania wad i wprowadzania poprawek i uzupełnień w uzgodnieniu z Zamawiającym. Czynności te nie podlegają odrębnej zapłacie. *Wykonawca jest odpowiedzialny, względem Zamawiającego jeżeli sporządzany miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego ma wady zmniejszające jego wartość lub użyteczność, a w szczególności odpowiada za rozwiązania niezgodne z parametrami ustalonymi w obowiązujących przepisach. *Wykonawca zobowiązany jest do udziału w posiedzeniach komisji urbanistyczno-architektonicznej oraz w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami, a także do udziału w posiedzeniach Komisji Rady Gminy na żądanie Zamawiającego oraz Sesji Rady Gminy podczas uchwalania planu. -Dokonanie podsumowania do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko; - Przygotowanie materiałów do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego (projekty uchwał wraz z załącznikami należy przedłożyć Zamawiającemu na nośnikach elektronicznych w dwóch formatach: edytowalnym - z rozszerzeniem dowolnego dostępnego edytora tekstu (pożądany format *.doc lub *.docx) i formacie zgodnym z Edytorem Aktów Prawnych XML Legislator (format *.zipx) – do publikacji w Dzienniku Urzędowym; -Sporządzenie edycji planów w wersji tradycyjnej (papierowej) oraz na nośniku elektronicznym w formacie grafiki wektorowej (pożądany format *.dwg lub *.dgn) i w formacie grafiki rastrowej (pożądany format *.jpg, *.bmp lub *.png); -Opracowanie planów miejscowych należy sporządzić w 4 kompletach; -Wprowadzenie projektu planów do Edytora Aktów Prawnych XML Legislator dla potrzeb publikacji uchwał w sprawie przedmiotowego planu w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego; Projekty planów należy wykonać zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, w szczególności: - Ustawy z dnia 27 marca 203 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko - Ustawy z dnia 4 marca 2010r o infrastrukturze informacji przestrzennej - Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia. Wykonawca przekaże zamawiającemu następujące prace w następujących ilościach: -po 4 kpl. rysunków planów w skali 1:2000, w tym po 2 w technice barwnej, foliowane -teksty planów po 4 kpl. -plan w formie elektronicznej na płycie CD/DVD w formacie grafiki wektorowej (pożądany format *.dwg lub *.dgn) i w formacie grafiki rastrowej (pożądany format *.jpg, *.bmp lub *.png) umożliwiające sprawne sporządzanie wypisów i wyrysów z MPZP, z zachowaniem skali – po 2 płyty CD/DVD (część tekstowa i graficzna) -opracowanie ekofizjograficzne 3 kpl. w wersji papierowej i na nośniku CD/DVD -prognoza oddziaływania na środowisko 3 kpl. w wersji papierowej i na nośniku CD/DVD -prognoza skutków finansowych uchwalenia planu 3 kpl. w wersji papierowej i na nośniku CD/DVD. - 4 komplety płyt CD/DVD z materiałami do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego (projekty uchwał wraz z załącznikami) w dwóch formatach: edytowalnym - z rozszerzeniem dowolnego dostępnego edytora tekstu (pożądany format *.doc lub *.docx) i formacie zgodnym z Edytorem Aktów Prawnych XML Legislator ( format *.zipx) Zamawiający dla potrzeb wykonania przedmiotu umowy udostępni posiadane materiały tj. : - uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planów miejscowych - obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa (Uchwały Rady Gminy Nawojowa z wykazem późniejszych zmian) - studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa - złożone wnioski w sprawie zmian planu - podkłady mapowe w skali 1:2000 w wersji elektronicznej - uchwała Rady Gminy Nawojowa Nr XXIII/207/16 z dnia 30 sierpnia 2016 r w sprawie aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obowiązujących na terenie Gminy Nawojowa wraz z załącznikiem ,,Ocena aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obowiązujących na terenie Gminy Nawojowa” - pozostałe materiały wg oddzielnego wykazu Prawa autorskie. Z chwilą odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawca przenosi na Zamawiającego na czas nieoznaczony majątkowe prawa autorskie do dokumentacji, stanowiącej przedmiot umowy, do korzystania na terytorium kraju i zagranicą na wszelkich polach eksploatacyjnych, a w szczególności: • do wydawania wypisów i wyrysów, zaświadczeń oraz informacji w oparciu o przedmiotowe zamówienie, • używania przedmiotu zamówienia i przekazywania go stronom biorącym udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, • powielania opracowania planu dowolną techniką, wprowadzania do komputera, • upublicznienia i rozpowszechniania bez ograniczeń, • a także prawo zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego w stosunku do przedmiotu umowy. Wraz z przekazaniem autorskich praw majątkowych Wykonawca przenosi na Zamawiającego własność opracowania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego objętych przedmiotem zamówienia. Wykonana dokumentacja prac planistycznych w ramach niniejszej umowy stanowić będzie wyłączną własność Zamawiającego. 2. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy PZP zamawiający wskazuje, że wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących pracami. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 71410000-5 Usługi planowania przestrzennego 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych usług

II.5) Główny kod CPV: 71410000-5

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/05/2019

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: należy wykazać, że wykonawca:  posiada doświadczenie, tj: zamawiający żąda aby Wykonawca: • wykonał co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem było opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany) dla obszaru gminy o łącznej powierzchni gminy nie mniejszej niż 5000 ha oraz liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 8500 (na koniec roku, w którym rozpoczęto realizację zamówienia), w granicach których: - przynajmniej w jednym planie znajdował się obszar parku krajobrazowego; - przynajmniej w jednym planie znajdował się obszar Natura 2000; - wymienione formy ochrony mogą występować oddzielnie w dwóch planach - dopuszcza się także inne formy ochrony np. Park Narodowy, obszar chronionego krajobrazu, rezerwaty) -zamawiający dopuszcza wykazanie opracowania kilku planów o mniejszej powierzchni, w których występują wymienione wyżej formy ochrony przyrody w danej gminie o powierzchni nie mniejszej niż 5000 ha. Przez wykonanie zamawiający rozumie publikacje w dzienniku urzędowym uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. -wykonał co najmniej dwa opracowania ekofizjograficzne obejmujące obszar całej gminy o powierzchni nie mniejszej niż 5000 ha, w granicach których: - znajdował się obszar parku krajobrazowego - znajdował się obszar Natura 2000 lub inne wyżej podane formy ochrony Przez wykonanie zamawiający rozumie datę odbioru opracowania ekofizjograficznego.  przy realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - głównym projektantem planu miejscowego To jest osobą, która spełnia jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz posiada doświadczenie w wykonaniu (jako główny projektant lub kierownik zespołu projektowego) co najmniej dwóch uchwalonych i obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany planów), przy czym przynajmniej jedno opracowanie zrealizowane zostało dla miasta bądź gminy o liczbie ludności nie mniej niż 8500 tys. mieszkańców, obejmujące obszar o powierzchni nie mniejszej niż 5000 ha. Kierowanie tylko częścią bądź zakresem wchodzącym w skład większego opracowania, wynikającym ze współpracy z innym podmiotem biorącym udział w takim opracowaniu nie będzie traktowane jako spełnienie warunku. - specjalistami w poszczególnych dziedzinach odpowiednio do charakteru i specyfiki planu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa (w tym w szczególności w dziedzinach: komunikacji, infrastruktury, ochrony środowiska i ochrony przyrody, ekofizjografii, oddziaływania na środowisko). Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia w/w funkcji
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 oraz: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 4) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5; 5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 4 i 5 SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6; 6) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 6 SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7; 7) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8; 8) oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź inne informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 1 – 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 5. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów, o których mowa w ust. 2, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zamawiający żąda oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 oraz: 1) w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności: a) oświadczenia o posiadaniu niezbędnych kompetencji lub uprawnień do realizacji zamówienia – ocena spełniania warunku w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1); 2) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: a) oświadczenia o sytuacji ekonomicznej lub finansowej – ocena spełniania warunku w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1); 3) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; b) wykaz osób, którymi wykonawca będzie dysponował przy realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy, referencje
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do przedmiotowego postępowania wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U z 2016r. poz. 359). 3. Wadium należ wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy w Nowym Sączu Oddział w Nawojowej nr konta: 88 8811 0006 0022 0200 0013 0200 z podaniem w tytule wpłaty „Wadium - zamówienie publiczne nr IRB.271.2.2017”. Za termin wniesienia wadium uznaje się termin uznania wpłaty na rachunku zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium należy złożyć w Urzędzie Gminy w Nawojowej, ul. Ogrodowa 2, 33 – 335 Nawojowa, przed upływem terminu składania ofert. W tytule zabezpieczenia należy wskazać „Wadium – zamówienie publiczne nr IRB.271.2.2017” 6. Wadium będzie realizowane na zasadach wskazanych w ustawie PZP

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60
doświadcenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 

Informacje dodatkowe:
 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) Określonym w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególności gdy jest spowodowana przedłużeniem się procedur i postępowań administracyjnych wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, za które Wykonawca odpowiedzialności nie ponosi. 3) Zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10/04/2017, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:


 

 

Załączniki