ZAPYTANIE OFERTOWE na sporządzenie Programu rewitalizacji Gminy Nawojowa na lata 2016 – 2024 (w skrócie GPR) zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji.

10.10.2016, Kategoria: Zapytania ofertowe

Przedmiotem zamówienia będzie sporządzenie Programu rewitalizacji Gminy Nawojowa na lata 2016 – 2024 (w skrócie GPR), na bazie opracowanej wcześniej diagnozy służącej wyznaczeniu obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Gminy Nawojowa na lata 2016 – 2024 stanowiąca załącznik nr 6 do uchwały Rady Gminy Nawojowa nr 6/223/16z dnia 03 października 2016 r. zgodnie z Ustawą z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji oraz z Wytycznymi w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020 z dnia 3 lipca 2015 r. oraz wymogami Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, określonymi w regulaminie prowadzenia Wykazu programów rewitalizacji gmin województwa małopolskiego, przyjętym uchwałą Zarządu Województwa Małopolskiego Nr 480/16 z dnia 31 marca 2016 r., który określa między innymi warunki wpisu do Wykazu programów rewitalizacji (w szczególności kryteria weryfikacji określone w załączniku nr 4a do regulaminu).

Nawojowa, dnia 21.10.2016 r.

                                                                                                                         

ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy: Zapytania ofertowego pn. „Sporządzenie Programu Rewitalizacji Gminy Nawojowa na lata 2016 – 2024 (w skrócie GPR) zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji”.

 

Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia, że w przedmiotowym postępowaniu za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta nr 3 złożona przez ATMOTERM S.A. ul. Łangowskiego 4 45-031 Opole.

Uzasadnienie:

Oferta złożona przez w/w Oferenta, uznana za ważną, otrzymała maksymalną liczbę punktów w oparciu o ustalone kryteria. Zamawiający wybrał ją jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

- w prowadzonym postępowaniu zostały złożone następujące oferty:

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium cena

Razem

 

1

FUTURE GREEN INNOVATIONS S.A.

ul. Podole 60

30-394 Kraków

88,18

88,18

 

2

Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Gospodarczych DELTA PARTNER

ul. Zamkowa 3a/1

43-400 Cieszyn

42,55

42,55

 

3

ATMOTERM S.A.

ul. Łangowskiego 4

45-031 Opole

100

100

 

4

Grupa BST Sp. Z o.o.

ul. Mieczyków 12

40-748 Katowice

83,67

83,67

 

5

REMEDIS S.A.

ul. Petera Mansfelda 4

60-855 Poznań

95,68

95,68

 

6

BDO Sp. z o.o. Filia EURODIRECT

Ul. Postępu 12

02-676 Warszawa

78,74

78,74

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na sporządzenie Programu rewitalizacji Gminy Nawojowa na lata 2016 – 2024 (w skrócie GPR) zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji.

Do udzielenia zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) na podstawie art.4 ust 8 ze względu na szacowaną wartość zamówienia poniżej 30 000 euro

 

Zamawiający:

Gmina Nawojowa
33-335 Nawojowa 313

Telefon: (018) 445-70-67, 68  
Faks: (018) 445-70-10

e-mail Urząd: gmina@nawojowa.pl

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia będzie sporządzenie Programu rewitalizacji Gminy Nawojowa na lata 2016 – 2024 (w skrócie GPR),  na bazie opracowanej wcześniej diagnozy służącej wyznaczeniu obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Gminy Nawojowa na lata 2016 – 2024 stanowiąca załącznik nr 6 do uchwały Rady Gminy Nawojowa nr 6/223/16z dnia 03 października 2016 r. zgodnie z Ustawą z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji oraz z Wytycznymi w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020 z dnia 3 lipca 2015 r. oraz wymogami Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, określonymi w regulaminie prowadzenia Wykazu programów rewitalizacji gmin województwa małopolskiego, przyjętym uchwałą Zarządu Województwa Małopolskiego Nr 480/16 z dnia 31 marca 2016 r., który określa między innymi warunki wpisu do Wykazu programów rewitalizacji (w szczególności kryteria weryfikacji określone w załączniku nr 4a do regulaminu).

Elementy zamówienia:

  1. Opracowanie projektu GPR:
  1. Opis powiązań GPR z dokumentami strategicznymi gminy, w tym strategią rozwoju gminy, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz strategią rozwiazywania problemów społecznych,
  2. Opis stanu obszaru po przeprowadzeniu rewitalizacji,
  3. Cele rewitalizacji oraz odpowiadające im kierunki działań służących eliminacji lub ograniczeniu negatywnych zjawisk,
  4. Opis przedsięwzięć rewitalizacyjnych, w szczególności o charakterze społecznym oraz gospodarczym, środowiskowym, przestrzenno-funkcjonalnym lub technicznym, w tym:

- listę planowanych podstawowych przedsięwzięć rewitalizacyjnych, wraz z ich opisami zawierającymi w odniesieniu do każdego przedsięwzięcia: nazwę i wskazanie podmiotów je realizujących, zakres realizowanych zadań, lokalizację, szacowaną wartość, prognozowane rezultaty wraz ze sposobem ich oceny w odniesieniu do celów rewitalizacji,

- charakterystykę pozostałych dopuszczalnych przedsięwzięć rewitalizacyjnych,

  1. Mechanizmy integrowania działań, o których mowa w pkt. C) oraz przedsięwzięć rewitalizacyjnych,
  2. Szacunkowe ramy finansowe GPR wraz z szacunkowym wskazaniem środków finansowych ze źródeł publicznych i prywatnych,
  3. Opis struktury zarządzania realizacją GPR, wskazanie kosztów tego zarządzania wraz z ramowym harmonogramem realizacji programu,
  4. System monitorowania i oceny GPR,
  5. Określenie niezbędnych zmian w uchwałach, o których mowa w art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
  6. Przeprowadzenie procedury strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym opracowanie wniosku o wydanie opinii do Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego i Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w sprawie konieczności lub braku konieczności sporządzenia Prognozy Oddziaływania na Środowisko oraz uwzględnieniu ewentualnych uwag w dokumencie (na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko),
  7. Opracowanie/analiza zasadności uchwalenia Specjalnej Strefy Rewitalizacji,
  8. Wskazanie sposobu realizacji GPR w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego, w tym:

- wskazanie zakresu niezbędnych zmian w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,

- wskazanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego koniecznych do uchwalenia lub zmiany,

- w przypadku wskazania konieczności uchwalenia miejscowego planu rewitalizacji – wskazanie granic obszarów, dla których plan ten będzie procedowany łącznie z procedurą scaleń i podziałów nieruchomości, a także wytyczne w zakresie ustaleń tego planu,

  1. Sporządzenie na mapie w skali co najmniej 1:5000 załącznika graficznego przedstawiającego podstawowe kierunki zmian funkcjonalno-przestrzennych obszaru rewitalizacji.
  1. Konsultacje społeczne wraz z wystąpieniem o zaopiniowanie projektu GPR:
  1. Przygotowanie projektu wniosku o zaopiniowanie GPR do instytucji zgodnie z art. 17 ust. 2 pkt. 4 lit. a i b ustawy,
  2. Przeprowadzenie, na zasadach i w trybie, o którym mowa w ustawie, konsultacji społecznych,
  3. Wprowadzenie zmian wynikających z przeprowadzonych konsultacji społecznych i uzyskanych opinii,
  4. Przekazanie projektu GPR do akceptacji Zamawiającego,
  5. Przygotowanie projektu uchwały wraz z załącznikami.
  1. Powstałe w wyniku realizacji materiały należy sporządzić w 2 egzemplarzach:
  1. Elektronicznej – tekst (w formie XML i doc oraz odt.) i rysunek (w formie JPG, PDF – nie mogą to być zeskanowane), na nośniku CD, DVD lub innym
  2. Papierowej w formacie A4 zbindowane lub trwale oprawione w inny sposób.

 

Maksymalny termin realizacji zamówienia: do 15.12.2016 r.

 

Wymagania dla Wykonawcy:

 

Wykonawca musi wykazać:

  • Udokumentowane doświadczenie w wykonywaniu usługi eksperckich polegających na należytym opracowaniu trzech dokumentów strategicznych, w tym co najmniej jednego programu rewitalizacji/gminnego programu rewitalizacji, dla jednostek samorządu terytorialnego.

 

Brak któregoś z powyższych elementów eliminuje ofertę z oceny.

 

Wymagane elementy oferty:

Oferta powinna być złożona na formularzu udostępnionym przez Zamawiającego, stanowiącym załącznik do Zaproszenia do składania ofert.

Cena oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z opracowaniem przedmiotu zlecenia, w tym koszty dojazdów, przygotowania materiałów, moderowania wszelkiego rodzaju spotkań.

Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość majątkowych praw autorskich do opracowań będących przedmiotem niniejszego zapytania.

Miejsce i termin złożenia oferty:

  1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami, wypełniony w całości i podpisany przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli, należy składać w siedzibie Zamawiającego, dziennik podawczy pok. 33 (parter) w zamkniętej kopercie lub za pośrednictwem poczty/kuriera na adres: Gmina Nawojowa, Nawojowa 313, 33-335 Nawojowa (decyduje data doręczenia) z dopiskiem: Oferta na sporządzenie Programu rewitalizacji Gminy Nawojowa na lata 2016 – 2024 (w skrócie GPR). sporządzenie Programu rewitalizacji Gminy Nawojowa na lata 2016 – 2024 (w skrócie GPR). 
  2. Termin składania ofert: 17.10.2016 r. do godz. 15.00 (decyduje data i godzina wpływu do Zamawiającego).
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty:

cena - 100% (oferta najniższa cenowo otrzyma 100 pkt.)

Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

           C min

C = ------------------ x 100 pkt.

           C bad

 

gdzie:

C - ilość punktów badanej oferty w kryterium ceny

C min - cena najniższej spośród wszystkich ofert

C bad - cena badanej oferty

 

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

 

Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:

Janusz Cabak – Sekretarz Gminy

Wojciech Kowalik – samodzielny referent ds. zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Nawojowa

tel. 18 445 70 67 wew. 32

e-mail: gmina@nawojowa.pl

Autor: Wojciech Kowalik
Data: 10.10.2016

Załączniki